July 27, 2010

Rayyan Miqhael – After 2 Mnths.. =)

budak kecik yang jadi buah hati family ktorang skang nie da byk akal oooooo.. dia da pandai ngamuk2 kalo bagi susu dia lambat..

nk memujuk mmg 1 hal lar kan.. berpass pass ktorang bertiga.. hhahaaha..

pujuk dia nk kena cakp lembut2.. garang2 confirm dia ngamuk smula.. owh, kalo dia da ngamuk, kte balik yang kesian tengok dia jd mcm tue.. tue yang tak smpai hati nk garang2.. hehhehe..

skang da mkin manja.. manja dia tue lar yang wat ktorang geram nk gigit2 dia.. tapi so far blum jadi mangsa gigitan aku lagik lar.. mangsa kena gomol ngan aku mmg selalu sgt.. hehhehee..

jom skodeng time dia tdo.. =)

mine!2753

time nie nk tunggu dia bangun pagi..

tengok lar pose dia tdo.. siap kaki naik atas bantal lagik.. hehehhe.. eh, dia tdo agak lasak jugak lar yer.. almaklum lar, budak lelaki kan..

mine!2754

nie plak time tdokan dia masa tengah hari.. saje je tdokan dia meniarap..

biasa kalo dia tdo mcm nie, lama skit lar dia nyenyak..

mine!2755

kalo tgk dia tdo mcm nie kan, mmg aku gelak tau..

korang tengok lar vontot dia tue.. menonggek je ke atas.. siap kaki dia mcm org ngah sujud.. ko tarik kaki dia bagi tegak t pn, dia tarik ke dlm smula kaki dia..

mmg gitu rupa kalo dia tdo meniarap yer.. aku siap ckp da mcm kura2 nyorokkan kaki jerk.. hahhahah..

mine!2799

see.. comel sgt tengok dia tdo mcm nie.. nie masa ari ahad ari tue..

mulut dia tue yang wat aku geram.. siap lekuk2 ke dalam lagik..

tak sbar nk tengok dia membesar.. nie pn mcm sekejap je dia da 2 bulan.. smoga menjadi anak yang soleh ye miqhael..

luv u!!!

4 comments:

*ayu the sun* said...

comey nya!!!
rasa macam nak tepuk2 von tu!!!
alah aaallaahhhh

yaTy ♥ said...

sila lar kak ayu tepuk von dia tue..
rasa pampers je nnti..
hehhehe..
=)

Lyn Yusoff said...

semangat nyer...
rasa nak gigit2 jer.. hehehehe

yaTy ♥ said...

hasil susu badan..
jadi lar mcm tue..
mula2 kuar, kering jer..
=)