July 1, 2010

Bowling & Karaoke! =)

malam kelmarin, aku kuar teman ekin g alamanda.. hubby dia ada games bowling.. so dia ajak teman.. since maxis broadband aku da dtg buang tebiatnye smula, aku pn on je lar..

disebbkan hubby dia ada games bowling, ktorang pn tak tau nk merayau ke mana, so ktorang pn men skali.. tapi ktorang men lane jauh skit lar..

mine!2526

posing dlu ngan bola.. bola pun kena pinkkkkkkk gak.. hihih..

eh, utk posing je gna bola pink.. time wat balingan aku gune bola merah.. ater bola pink tue ringan sgt.. 7 je pn.. melayang je bola tue bila aku bling.. slalu mmg aku guna 8 or 9.. since kelmarin carik bola 8 tak dpt2, so aku guna bola 9 jerk..

mine!2523

ktorang men 2 games.. nie masa baru2 nk mula.. warming up dlu.. hehheeh..

mine!2521

mine!2522

hah, dpt wat spare tak kak?? ktorang kalo time men bowling, mmg suka dengki2..

saje je bagi hati msing2 panas.. hahahah…

mine!2527

bersungguh ko nk leret bola kan yaty.. hehehhe..

mine!2519

mine!2520

beria je nk wat balingan kan.. hehhehe.. so far, nie je kot games yang aku boleh hang out ngan kwn2 aku.. especially my housemate..

mine!2524

nie score utk 1st game ktorang.. boleh plak si cikinot nie strike hujung2 games kan..

eh, tapi xpe.. aku tebus utk games yang kedua.. hihihii..

mine!2528

nie score utk games yang kedua.. =)

ktorang da habis men 2 games nie pn, hubby ekin pnye games tak gak sudah2.. ater, diorang men sorang 4 games.. mau nye tak lama kan..

mine!2530

so, ktorang p smbung karaoke utk 1 jam.. ingtkan nk continue men bowling, tapi tak boleh lar plak.. coz da ada org QQQQ nk men bowling.. tue yang ktorang decide g karok sje..

mine!2531

ktorang da habis karok sejam nie pn hubby ekin da settle2 lagik.. hahaa.. masa ktorang msuk smula tmpt bowling tue, diorang baru pertengahan games ke3.. so, aku n ekin lepak2 je kat blakang lane hubby dia..

sib bek ada kerusi kosong kat belakang tue.. smbil lepak of coz lar kena bergosippppppppp gak.. hahhahaha.. smbil2 tue layan gak WC Jepun n Paraguay..

da hbis games hubby dia, penympaian hadiah sume tue, terus ktorang callo balik umah..

smpai umah smbung tengok WC dlu, then terus kebabooommmmm…!!!

No comments: