July 10, 2010

Apakah???

halluuuuuuu..

happy weekend ye korang sume….

cuba korang agak, ape budak kecik nie wat kat belakang kerusi tue..

mine!2604

siap baca doa sume nie.. doa ape najib baca, aku pun kurang pasti..

mine!2605

smileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee… =)

melebar je senyum nye kan…

mine!2606

garangnya muka???? hihihhi..

nie dia ngah marah coz kakak nye da bising ajak balik.. padahal dia tengah feelingggggggggggggggggg baik pnya kan kat belakang kerusi tue..

potong stim ar kakak aku nie…!!!

mine!2608

okeh.. da selesai.. boleh balik da.. hihih..

nie dia siap posing mcm nie eh, pastu suh aku amek gambar dia dlu, baru dia gerak keluar dari belakang kerusi tue..

hah, agak2 korang pe yang dia buat tue??

sbnrnya, dia tengah melepaskan hajat kat belakang kerusi tue..

memang resmi dia kalo nk melepaskan hajat, kena carik tmpt2 tersorok.. hahhahaha..

owh, nie adalah adik kepada wawa, najmi & jiha.. tapi yang nie ibu aku tak jaga.. najib nie anta kat orang lain.. ibu aku jaga kakak2 n abg dia jer..

4 comments:

HarLisz said...

mak ko mengasuh ea?

yaTy ♥ said...

haah..
mak aku jaga 3 org ank cikgu..
=)

zac zirwan said...

patot r ade bau!!

yaTy ♥ said...

zac,
hahhahahha..
sila slhkan budak dlm pic nie yek..
=)