July 14, 2010

Projek di Petang Jumaat.. =)

nie projek aku ngan my sis petang jumaat last week..

dok godek2 lappy aku guna picasa nk wat collage pic miqhael..

hehehhee.. =)

miqhael collage 2-1

miqhael collage-1

nie hasil yang akak aku buat.. memasing tak penah godek benda alah tue kan.. tue yang memasing jakun sesangt..

miqhael collage 4-1

miqhael collage 5-1

yang 2 nie plak aku yang godek sendiri..

dan semestinya pic aku ngan miqhael tue jadi wallpaper lappy pinkkkkk aku.. huhuhu..

da settle godek2 nie, aku transfer lar pic2 nie sume msuk dlm hp.. dengan harapan nk p cuci pic2 nie kat tesco..

skali boleh tak pegi tesco, kedai kodak tue da tutup.. da ganti ngan kedai komputer.. hampagas sungguhhhhhh!!

padahal dlu, kat kedai tue lar aku dok balun cuci gambar2 yang size kecik2 tue.. punah harapan nk letak dlm wallet.. :(

nmpak gaya kena p cuci kat alamanda lar nnti..

2 comments:

lily lotus said...

sis, yg tesco puchong tu ke? akak pun suka print jer kat self-service kiosk tu

yaTy ♥ said...

kak,
yaty pegi kat tesco seri alam..
kat umah johor sana..
kebetulan time tue kat johor kan..
sama lar.. yaty mmg suka print guna kiosk tue jer..
=)