July 12, 2010

Ferrari Stroller Utk Miqhael.. =)

hari khamis ari tue, my sis n BIL p larik sekejap ke singapore.. diorang g carik stroller utk miqhael.. pegi nie pn plan last minute.. tetbe pagi khamis tue dok borak2 pasal stroller, then terus decide nak pegi sana.. diorang pegi nie ngan kazen aku gak..

dari umah diorang gerak ngan kazen aku pnye husband.. otw tue kazen aku suh amek dia kat bank sbb dia apply cuti half day.. gigih ye kak sofea amek half day.. report kat boss!! hahhaha..

sepanjang diorang g singapore tue, miqhael aku lar kena jaga.. sib bek tak susah nk jaga.. kalo susah, mak ngah gigit jer.. hahhaha..

mine!2610

mine!2614

mine!2617

sementara nk tunggu mummy n daddy dia balik, dia kena lar layan mak ngah dia bergambar sakan.. hahhaha.. nie kena upah mak ngah tau sbb siang hari nye tue dah ek ek n wi wi kat mak ngah.. tak smpt nk cover, gedebushhhh dia bagi kat mak ngah kan..

mine!2621

sejak2 dia da botak nie, ktorang asik panggil dia shaolin jerk.. hehhehe..

tapi bila pakai baju tdo yang style ala2 kimono nie, aku panggil dia samurai..

suka hati aku jer kan.. hihihi..

=p

mine!2628

hoooreeyyyyyyy.. mummy n daddy miqhael pulang dengan jaya nye.. hihihi..

nie hasil rembatan stroller diorang kat singapore.. brand ferrari.. mmg BIL aku aim yang ferrari pun.. tapi dia carik yang 3 roda nye.. but bila smpai sana diorang ckp yang BIL aku nk tue design lama.. da tak kluar lagik.. nie yang latest.. so diorang amek nie..

320 dolar sajerk.. akak aku survey harga kat m’sia around 1.5k gak.. gila jauh beza kan.. sib bek lar diorang g beli kat sana..

pas nie sng lar akak aku nak mengetes memalam ngan ofismate dia.. da ada stroller.. tak yah nk pegang miqhael lelama.. hahahhaha..

=)

1 comment:

Anonymous said...

spore kt mana ya beli..intrested to know :)