July 19, 2010

Hurmmmm..

morning sumeeee.. =)

amacam weekend korang?? best tak??

weekend aku sure lar sronok.. dpt berkepit ngan miqhael.. hahhahaa..

owh, budak kecik nie da byk kerenah oooo skang.. da pandai ngamuk2.. da pandai sentap2.. majuk je air mata meleleh terus.. ish2.. ikut jejak sape lar tue kan.. mak ngah dia tak smpt pn nk ajar sentap2 lagik, dia da advance skit.. hahhaha..

hari nie 1st day dia kena tinggal ngan pengasuh dia.. my sis da start keje kan.. my BIL plak kebetulan kena outstation hari nie.. so, this week, mmg aku ulang alik batu tiga - putrajaya - batu tiga.. huhuhu..

**maney, aku tak blik umah tau minggu nie.. hari jumaat kot baru blik.. =)**

eh, sory lar eh.. da bape hari entry aku kurenngggggg je kan.. ater, entry byk dlm draft.. tapi takde mooooooooooooodddddddddddddd lar plak nk mengarang entry tue.. t lar, aku cuba pelan2 yerk.. =)

skang nie ngah moooooooooooodddddddd holidayyyyyyyyyyyyyyy + shoppiiiinnnnnnnnnnngggggggggggggggggg!!

huhuhu.. tak sabar giler nk g holiday ngan kawan2 ku.. skang nie mmg menghitung hari lar.. sume da settle, tinggal hotel jerk lum booking.. hopefully, mlm nnti smpt nk booking.. weekend ari tue broadband cam hapeeeeeee jer.. hangin je aku nk online..

okeh lar.. cukup2 lar aku menceceh nie yerk.. nk smbung wat entry2 yang lain plak.. kang ada kuar 1 entry nie jerk.. hehehhe..

=)

**pic credit to google**

No comments: