July 6, 2010

Friday’s Nite..

hari jumaat lepas blik keje tue, aku terus balik umah dlu.. memula plan dari ofis tue terus nk ke batu tiga.. g umah along aku.. coz aku nk blik jb ngan BIL aku.. tapi dlm kol 4 cmtu along tepon suh aku gerak dr putrajaya dlm kol 6.30.. so, aku blik umah dlu.. mandi2 sume, kol 6.30 baru aku gerak dari putrajaya..

mine!2547

sekali kan, dari hiway MEX tue nk msuk Elite, leh plak jam tahap gaban cmnie.. aduhhhh!! aku da lar 2nd time nk bwk kete jauh kan.. pastu jammed mcm nie plak.. ngan lori bapak gabak nye kan.. terus mcm ‘ala, cmne nk msuk lane sblh nie??’ ‘alamak lori besar kat blakang’.. nie okeh lagik, skali dengar plak bunyi ambulance kan.. terus aku mcm, ‘alamak.. alamak.. kena bagi laluan’..

da lepas bagi laluan kat ambulance, kluar plak bunyi kete bomba.. yang aku pn beria lar mencarik mane lar keter bombanya kan.. skali boleh bomba tue blakang aku jer.. terus gabra.. hahhahah.. sengal lar ko nie yaty!

sib bek smpai ngan slamat kat batu tiga.. kol 7.10 aku da smpai umah BIL aku.. owh, lupa plak, jalan jammed tue pasal ada xcdnt..

smpai kat batu tiga, tgu BIL aku siap2 sume.. ktorang gerak dari batu tiga dlm kol 8 lebih gak lar..

mine!2548

otw nie pn jammed gak.. nie jammed pasal xcdnt gak.. nie lagik lar, 5 keter bercium skali harung.. kat lane pling kanan skali plak tue..

ktorang smpai jb ngam2 kol 11.30.. dpt lar jugak tengok kekalahan brazil di tangan belanda.. hihihi..

mine!2552

msuk2 umah, baik je tengok si jiha da terperenyuk tdo mcm tue.. sabor jer lar.. nie sah2 da ngantuk sgt.. tue yang dia men landing je kat memana pn..

mine!2551

kat luar umah plak, jiran2 ngah sibuk memasak.. ari sbtu kan ada kenduri cukur jmbul utk rayyan miqhael tue.. so prepare sesiap mlm hari nye..

mine!2550

bahan2 yang nk masak sume da prepare sesiap n letak ats nie.. nnti nk guna senang je capai.. =)

kat hujung sana plak ada segala rencah2 utk masak yang da siap digoreng.. mcm ayam goreng.. mempedal.. hati ayam.. udang.. mcm2 lar.. slalu kena kidnap of coz lar ayam goreng kan.. huhuhu..

mine!2549

nie plak goodies bag yang da prepare.. ala, letak benda simple2 je dlm tue.. takde lar byk sgt pn buat.. dlm 100++ jer..

aku ngam2 habis bola, mmg aku terus kebabommmm kat dlm bilik.. tak larat giler.. esoknya bngun pepagi baru continue pape yang lum settle..

=)

No comments: