July 9, 2010

Mom’sLittleOnesdotCom =)

hari jumaat last week, kan masa utk rest lama.. so aku ajak ekin g seri kembangan.. nk beli barang yg akak aku kirim.. hihhi..

kol 12 lebih gerak blik umah pick up ekin, then terus gerak g seri kembangan.. perghh.. tetengah hari pn leh tahan jammed kat fly over seri kembangan tue.. sabor je lar..

mine!2546

destinasi ktorang kedai mom’s little ones nie.. my sis mintak tolong belikan storage utk susu bdn.. so, masa survey website mom’s little ones nie, tengok address dia kat seri kembangan jer..

da alang2 dekat ngan putrajaya, bek lar pegi amek je terus.. tak pyah nk berpos2 bagai kan.. sblm pegi tue aku tepon dlu tnye barang yang aku nk tue ada stok x?? bila dia ckp ada, so aku kata tengah hari nnti aku dtg kedai..

eh, pusing 2x kat dpn nie baru perasan kedainya.. ater signboard nye terlindung ngan pokok tue hah.. hihihi..

mine!2545

da beli barangnye, trus g makan kat restoran dpn kedai nie jer..

malas da nk g jauh2.. hihii..

tue je menu pilhan aku.. lagikpn kedai tue mmg ada lauk asam peda je..

sib bek sodap asam pedas nye.. tak terlalu cair & tak terlalu pekat..

mine!2629

nie lar breastmilk storage containers tue.. ada 10 botol dlm nie.. ngam2 utk yang 2 oz pnye.. ada 5 pink 5 blue.. sib bek aku tak mintak sume pink.. suka2 je kan.. hehhehe..

ada gak yang botol besar.. utk 6 ke 8 oz.. tapi da akak aku nk yang 2 oz pnye, belikan aje lar..

=)

No comments: