July 5, 2010

Random Stories..

actually nk update pasal mjlis cukur jmbul miqhael tue.. tapi tue lar, aku lupa bwk usb cable g hosp.. tertinggal dlm beg.. so, tak dan lar nk transfer gmbar sume kan..

so, godek2 pics2 dlm lappy nie ternmpk plak pics2 nie.. rasa2nya aku tak letak lagik kot dlm blog nie..

1st skali, pic ini pmpn yang tak brapa nk waras sgt time tue.. hahahha..

mine!2336

mine!2337

mine!2339

nie lar pmpn nye.. mentang2 lar time kat the mines nie org tak ramai, bukan tak ramai lar da mmg tak nmpk org sgt pn, hhehehe.. tue yang kuar taring dia nk bergambar bagai tue.. muahahha..

nie masa ktorang pnye ladies nite.. lepas kuar dari wayang cite LBS tue.. kan ktorang terus gerak ke alamanda.. so, otw nk kluar ker parking tue, lalu plak kat kawasan kedai2 yang meriah n colourful atas dia tue kan, tue yang aku benti suh ekin amekkan pics.. hahhahah.. smpt aje kan.. =p

mine!2371

mine!2372

mine!2373

nie plak masa ari slasa or jumaat.. ktorang ber3 g pasar tani.. so, g makan kat tmpt char kuey tiaw tue.. time nie ekin lom jd wife org lagik.. hehhehe..

aku ada pic maniey ngan kusyuk gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mkn char kuey tiaw.. tapi tak jadi nk letak lar.. coz dia da pnh ugut aku, kalo aku letak pics tue, dia nk letak pic aku gak.. tapi aku tak sure pic aku yang mana dia nk letak.. so, better tak yah letak lar.. kang kuar pics aku yang hodoh2 or buruk prangai dari marniey kang tak memasal jer.. hahhahaha…

=p

3 comments:

::Em Hej:: said...

hahahaha..tau tak pe..jangan la letak pic aku yang huduh2..mak tak suke nyah..hihi :))

::Em Hej:: said...

hahahaha..tau tak pe..jangan la letak pic aku yang huduh2..mak tak suke nyah..hihi :))

yaTy ♥ said...

muahahhahaa..
kalo aku bek hati nnti aku letak yer..
hihihi..