July 12, 2010

Peneman di Malam Hari.. =)

masa aku teman ibu kat hospital hari tue, mlm2 hari nie lar keje aku..

dok layan ym ngan fb.. hehhehe..

untitled2

mlm pertama kat hospital tue, of coz lar cik abg aku yang kena teman kan..

nie pn smpt nk sentap2 ngan dia lagik.. hahahhah..

parah lar dpt gf kuat sentap kan.. =p

untitled

mlm kedua plak layan fb ngan cik abg aku jugak..

tue pn profile pic dia aku paksa dia tukar.. hihihhi.. tak memasal kena paksa kan..

untitled3

smbil2 berfb, berym jugak.. nie siap open conference..

nie layan ym ngan kak lyn n abg aidil.. pecah perot okeh layan diorang berdua.. tapi yang penting aku berjaya dengki abg aidil n cabar2 dia.. siap dia bongok kan aku lagik.. hahahhaha.. tak kesah pn.. asalkan aku dpt sakat dia… muahahhahaha..

sib bek lar ada diorang sume.. ada gak benda yang aku leh layan time dlm hosp tue.. =p

tq ye korang sume!! tq soooooo muchhhhhh!!

=)

2 comments:

Lyn Yusoff said...

it's my pleasure..
tpi kak lyn lah ngantuk... sbb keje next day nyer... :)

yaTy ♥ said...

hehehe..
tue lar pasal..
da lar kol 2 lebih baru off kan..