July 21, 2010

Gift & Shop.. =)

mine!2651

nie present yang dpt dari ofis.. cm slalu gak lar.. ofis ktorang ada wat makan2 smpena nk raikan pegawai baru, pegawai yang bertukar, yang dpt  baby, yang kwin n bufday skali harung..

tapi masa wat makan2 yang nie, aku tarak kat ofis.. time wat nie aku ada training futsal.. nie buat masa yang aku dpt pelepasan tue.. so, melepas lar nk mkn yg sodap2.. huhuhu..

mine!2653

nie lar hadiahnye.. comel2.. yang penting tulisan tue warna pink.. aku da siap pesan pd budak yang g order nie, aku nk tulisan warna pink.. hahhaha..

mine!2654

yang nie plak cm biasa lar.. shopping baju dari kak red.. hehehhe.. aku kan mmg laju je kalo kak red wat sale2 nie.. tp sale2 baju je lar.. sale handbag preloved tue tak mmpu lagik.. hihihi.. yang tue mmpu tengokkkkkkkkkkkkkkkkk jer..

=)

No comments: