July 6, 2010

Majlis Cukur Jambul Rayyan Miqhael..

majlis cukur jmbul Rayyan Miqhael hari sabtu tue start lepas zohor.. dlm kol 2.30 gak lar baru mula.. sblm tue ibu aku ada wat baca yassin n tahlil skali..

IMG_4087

IMG_4086

alhamdulillah lar, ramai gak yang datang hari sabtu tue.. nie group yang baca yassin, tahlil n berzanji skali.. diorang mmg org2 taman sini gak lar..

IMG_4050

owh, kte ada 2 baby yang akan cukur jmbul sama2.. stu tue da tentu lar anak sedara aku kan.. lagik sorang plak Nur Iman Qaisara.. Iman nie anak adik aku pnye kwn.. kirenye kwn adik aku tue da merangkap mcm ank angkat ibu aku lar..

Iman nie lahir beza 2 minggu je dengan miqhael.. sma2 membulat dengan jayanya.. hahhahaha..

IMG_4049

IMG_4051

time org2 kat luar ngah baca yassin n tahlil tue, my sis mmg duk dlm bilik lar.. ater budak kecik nie kuat bebenor menyusu nye.. huhuhu..

eh.. pp dia da mmbulat dengan jaya nye lar.. huhuhu.. mmg jadi sasaran aku je lar tue.. muahahhaha..

IMG_4058

memasing muka excited menunggu akak aku buat rondaan smbil bwk miqhael.. hehhehe..

IMG_4092

IMG_4093

IMG_4094

IMG_4099

da selesai ptong jmbul tue sume, ada wat makan2 skit utk org2 yg dtang.. majlis nie just jmput jiran2 tetanga n sedara mara jer..

tmpt makan pn wat 2 side.. 1 bwh khemah, 1 lgik dkt ngan pintu msuk umah.. so, dkt lar skit diorang nk amek makanan n mkan kat dlm umah nnti..

owh, later2 aku letak pics2 msa miqhael ngah dipotongkan rmbutnya yer.. byk sgt pics time tue..

=)

No comments: