July 13, 2010

Nan Ado Entry.. hehhehe..

morning..

mlm tadi tak dan lar wei nk wat entry utk hari nie.. bukak lappy pn tak smpt langsung smlm..

ater balik keje da gigih p training futsal kan.. gigih lar sgt.. padahal geng ktorang yang dtg 3 4 org jer.. sudahnya cmpur ngan geng lain.. mood nk men futsal pn da terbang melayangggggg bila tengok 3 4 org je yang ada.. huh!

kol 5.30 smpai kol 7.30 ktorang pnye training.. tapi kebanyakan nye duk melepak jer.. ktorang tengok 2 group lagik yang men.. sbbnya takde geng sendiri kan.. so, sume mcm tak kena jer..

then otw blik tue marniey call tnye kat mane.. rupa2nya diorang tengah berposak pindahkan barang ekin.. hehehe.. so, smpai2 kat blok umah, nk nek lift tue tetbe nmpak kepala si cikinot tue, aku singgah lar dlu kat tmpt diorang lepak tue.. then naik ats letak barang2 aku, n tolong diorang skali.. tinggal nk pindahkan skit2 barang jer.. tapi settle nya dekat kol 9 gak lar.. paling kesian husband ekin n kwn dia lar dok ngangkut almari.. gile wei.. jap2 asik benti jer..

kol 9 aku ngan marniey plak berposak kat umah.. aku pindah bilik plak.. hahhahaa.. suka hati jer.. kalo ikutkan aku tak nak pindah blik.. sbb bilik yang aku duduk dlu mmg terbaikkkkkkkkkkk gilerrrrrrrr!! ater takde cahaya msuk kan.. gelap suram jer.. tue yang pagi aku nk bangun pn susah.. alarm clock bunyi pn aku tak sedar! mmg semedang je lar asik bgun lambat.. muahahha..

so, jalan terbaik adalah tukar msuk blik ekin.. sbb blik ekin pagi2 hari lagik matahari da baik pnye menerangi bilik kan.. nie kalo tak reti nk bgun awal gak, aku tak tau lar nk ckp ape.. hahhaha..

settle pindah2kan barang & mengemas sume dlm kol 11 gak lar.. then terus mandi, gosok baju sesiap smbil tunggu ekin blik bwk makanan.. smbil makan smbil layan cite p ramlee.. pastu mmg sedap ar msuk blik terus kebabooommm tak ingat pape da.. nie pn ada skit2 lagik brang2 yang kecik2 aku tak susun kat rak.. mlm nie nk smbung..

=)

No comments: