September 30, 2011

Liga Bowling [KSK 6] & Bowling JPM

penutup entry di bulan september nie yerk.. asal lar da mkin skit entry aku.. heheheh.. okeh2, lepas nie kena rajin lagi update! penyakit M kena kasik buang! huhuhu..

so, sbtu ari tue ada bowling opis lagik skali.. da msuk pusingan ke 6 ari sabtu ari tue.. mkin nk habis pusingan, makin setoit yang dtg.. ater, nk buat mcm mana.. bkn leh paksa org kasik komitmen kan.. tapi time ari sabtu tue aku lupa gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nk snap gambor.. hehhehe..

tapi kptsan mcm biasa lar.. aku yang paling corot pun antara ramai2 tue.. hahahha.. nasib2..

then hari sabtu, pepagi hari aku da dikerah bgun tido.. p lepak mamak bekfast.. tmnkan abg2 opis aku.. dorang ada tournament bowling JPM plak ari ahad tue.. so i followwwwwwwwwww je lar.. leh cuci mata.. hihihii.. =p
1st yang start utk tournament JPM adalah team wanita.. yg team wanita pun ada wakil gak.. tapi aku tak termasuk lar yerk.. aku tukang sorak jer.. *sorak ke mslhnya.. hehehehe..*
settle team wanita, baru start team lelaki plak.. nie memasing ngah panaskan badan utk warming up pnye time.. yang team lelaki aku tak sure sume sekali ada brapa.. tapi dari tmpt ktorang je ada 3 pasukan..
sume amek feel je time warming up nie.. aku pun amek gmbor time dorang warming up jer.. da start betul2, x koser da aku nk snap pic.. hahahah..

kalo korang nk tau, nie lar pertama kali dlm hidup aku, duduk kemain lama dlm alamanda tue.. dari kol 8 lebih, smpai kol 3 lebih.. hahahh..

settle bowling tue, aku p naik care4 jap.. carik barang dpur utk umah.. ater, tinggal sorang.. masak je lar ikut tekak sendiri nnti..

shud be esok pun aku ada bowling gak.. pusingan ke 7 pnye.. tapi kena lar skip pusingan tue.. coz aku nk p wedding hosmate aku.. kang sentap plak marniey ngan aku.. lagik pun, kecik pnye hal je lar kalo aku skip bowling tue.. da memang tentu tmpt aku antara yang tercorot.. hahahha..

so, next bowling bln 11 nnti.. insyaAllah, kalo takde pape ktorang akan main kat Melaka..

=)

No comments: