September 22, 2011

Macam Da Besar Je..

hari khamis 2 minggu lepas, masa aku balik SA tue.. terus g amek miqhael kat umah babysitter dia.. sementara nk tunggu akak aku ngan BIL aku smpai umah, main lar dulu ngan dia..

skang nie da byk ckp.. xlarat nk dengar.. hahahha.. da lar mmg tak paham dia ckp ape.. iya kan aje lar.. hihhih..

nie bising nk pakai beg.. hah, sarung kan lar kat bdn dia.. pastu aku ketatkan terus tang depan tue.. terus merimas suh bukak..

rupa da mcm budak nk pegi tadika.. padahal baru setahun lebih je pun..

main pnye main lepas tue, baik je dia duk dendiam kat satu tempat.. tue da mmg sah2 lar dia membuang sisa makanan dia..

aku smpat pakaikan dia pampers jer.. pastu dia da larik merata alam xnak pakai baju tido baru.. aku sarung sluar belah kanan, baru nk sarung kaki belah kiri, kaki kanan dia da keluarkan..

sudahnya berpampers je dia.. hahhahaha.. pastu menyibuk aku nk layan novel time tue lar jugak dia panjat ats aku amek novel, bawak turun bawah.. baik pnye dia landing atas toto tue kan.. mcm lar reti nk layan perasaan baca novel tue..

habis lar A'el.. sume orang da nampak adik makin gelappp.. nak2 berpampers gitu jerk.. hahahaha..

=p

No comments: