September 5, 2011

Balik Raya.. =)

erm.. org da msuk citer raya, aku baru nk citer pasal balik kg utk beraya.. heheheh.. almaklum lar yerk.. da smpai johor sana mmg aku x ngadap lappy da..

mcm tahun2 lepas gak.. aku confirm balik raya nek ketapi.. slalu ketapi kol 9 lebih, smpai jb dlm kol 6 cmtue.. skang nie jadual da lewat ke pukul 11..  tapi tetap smpai johor kol 6 gak.. bagus2..
nek erl ke KL Sentral.. sblm tue g makan dlu ngan marniey kat food court presint 9 sana.. pastu marniey terus anta aku ke ERL nie.. just nice lar.. smpai2 sini je tunggu dlm 5 mins gitu, ERL da smpai..
smpai je kat KL Sentral, terus tuju ke tingkat atas tmpt menunggu ketapi smpai.. betul2 depan kedai buku n dunkin donuts nie hah.. owh, tmpt duduk sume da full, jadinya aku duduk je lar kat palang tepi2 situ jerk..

kalo berdiri je, confirm lenguh kaki aku.. duduk kat palang pun duduk lar.. janji x kepenatan berdiri..
tapau mcd sesiap.. ater, kang nk sahur ape kan.. mau bergelodak perut nnti.. aku amek set nugget sajerk.. malas nk makn yang berat2.. air wajib lar aku amek milo ais.. favvy aku tue.. 
my tix.. dlu tix nye kaler biru.. pastu kemain panjang lagik.. skang da tinggal kontot gini jerk.. itu pun sib bek aku pnye tulisan utk Koc n nombor katil tak hilang okeh.. da malap2 da tulisan tue.. kalo hilang terus tulisan utk no koc n katil, mau menggagau mencarik nnti..
owh, duduk kat palang besi tue pun sakit cik von okeh.. da lar aku smpai sini dlm kol 10 gitu.. duduk lar ko dekat sejam atas palang tue yaty! hahahah..
dekat2 kol 11 gitue, dorang da announce boleh turun utk nek ketapi.. confirm lar kena serbu kan eskelator tue.. koser lar aku nk berhimpit2.. turun lar korang dlu.. agak2 da lenggang skit, baru aku turun.. sib bek nk mencari koc no L6 tue sonang jerk..
marniey, gini yerk katil dlm koc tue.. 2 tingkat.. tapi 1 koc tue ada byk lar.. bertentang katilnya..

owh, abg2 opis aku suka dengki.. ada ke patut ckp kat aku kalo naik ketapi nnti kena rogol.. mengong je tau..
smpai JB Sentral da.. ngam2 aku smpai, adik aku da ada kat sini.. tapi aku nk menapak keluar dari JB Sentral tue yang kemain lama.. huhuhu.. eh, nie da tmpt baru.. slalu kuar kat tmpt KTM lama.. sebelah je pun ngan JB Sentral nie.. adik aku pun g tunggu kat tmpt lama.. so kena lar dia pusing smula..

smpai umah, smbung lar tido lagik..

=p

No comments: