September 19, 2011

Me & Miqhael

okeh, mcm da lama je x bebel citer pasal miqhael kan.. aku pun da rindu nk citer pasal dia dlm blog aku.. hhehehee..

owh, jgn ditanya kerenah dia skang.. aku tunggu masa nk pengsan je layan dia ni.. hahhahah..

aku ngan akak aku kan dlm bln nie balik JB da 2x kan.. sekali time raya.. then time ayah aku operate tue.. so sejak2 balik dari JB nie, peel dia kan dia suka ckap 'mak ai.. mak ai..' hahahhaha..

aku ngan akak aku konpem terbahak2 kalo dengar dia sebut 'mak ai' tue tau.. so ktorang suka sakat dia tau.. asal dia sebut 'mak ai mak ai' je, ktorang jawab lar 'mak ai, tok ibu u'.. hahhaha.. jahanam dpt aunty mcm gini..

nie confirm dia dengar perkataan 'mak aihh' tue dari adik aku yg bongsu or najmi.. coz aku mmg sure dorang berdua je yg suka guna word tue.. bila si kecik nie dengar, dari 'mak aihhh' terus jadi 'mak ai'.. hihihi..

eh, skang pun da melekat word 'mak ai' tue utk aku panggil miqhael.. dak kecik nie dengar je aku sebut 'mak ai' menyengih je dia.. hahahha..
layan lar gmbar 'mak ai' nie ngan aku.. time nie nk gerak balik dari Melaka ari tue.. hehehhe.. eh, itu nmpk je miqhael mcm berisi, tapi idak pun.. kecik je anak buah aku nie.. makin kecik aku tengok..

=p

No comments: