September 23, 2011

Jamuan Raya Vendor

balik dari JB lepas ayah aku operate aritu, ari khamis aku da start keje.. wpun ari jemaat tue da cuti umum.. gigih gak nek keje ari khamis..

kebetulan plak, ari khamis tue ada invitation dari vendor utk jamuan raya.. so tgh hari time lunch hour tue, moh lar beramai2 gerak ke destinasi yerk.. makannnn freeeeeeeeeeeee gituuuuu!! hehheeh

jamuan berlangsung kat Marriot Putrajaya.. ktorang kluar awal gak lar.. dlm kol 12.30 camtu.. konon2 nnti takde lar rushing nk balik ke ofis smula.. dengan harapan, smpai sana da start makan lar kan..

tapi x pun.. smpai sana bykkkkkk lagik meja yang kosong.. jadinya ktorang plih port2 yang dkt ngan makanan gak.. hehehhe..

memasing da lapar okeh.. mmg kosongkan perut utk makan kat sini.. huhuhu..

me n kak mar..

owh, balik mlm rabu ari tue pun kak mar yang amek kat airport.. skali flight delay, sian dia kena tunggu aku kat situ ngan en hubby dia.. smpai umah kol 1 lebih gak lar.. dtg opis ari khamis tue pun ngan kak mar gak.. ater, keter aku tinggal kat opis.. mls nk g amek mlm rabu tue..

eh, da tertukar topik plak.. hahhahah.. okeh, smbung blik pasal jamuan raya tue.. dlm kol 1 gak baru start makannya.. makanan adalah meriah.. tapi sbb tmpt orang kan, x koser lar aku nk snap gmbar sume2 mkanan.. aku kasik tayang yg aku makan je lar yerk..

memula aku mulakan dengan dessert.. hahahahha.. ater, tmpt lain sume orang q kemain panjang.. tang dessert nie takde pun orang nk q.. so aku lar p amek dessert dlu.. belasah je lar yerk.. asalkan dpt makan n merasa ape yang best kat situ.. heheheh..

kek chocolate ngan cheeseeee tue superrrrrrrr duperrrrrrrr pnyeee sedaaapppppppppppp!!! yummyyyyy sesangatttttt!!

eh, dodol tue pun best okeh.. tak manis melampau.. aku siap amek bwk balik lagik dodol tue.. dpt lar songlap 5 ketul.. heheeh..

kuih koci tue pun kemain debabbbbb okehhhh!! inti dlm dia pun penuh padaatttttt!! mmg besttttttt!!

settle ngan dessert baru lar aku p amek nasi sume.. nie je portion aku.. mmg terbaikkkk sedappp dia.. besttttt.. rasa nk g amek lagik je.. tapi perut da sengkak bebenor.. tak muat da nk masuk lagik.. kambing tue paling bestttttttttttttt!!

yang bestnye time raya nie, pegi mana2 mmg ada kmbing bakar.. aku pun tiap kali jmpe kambing bakar, mmg teruja abis.. dpt kunyah itu saje pun takpe.. heheheh..

yang penting, makanan kat marriot terbaikkkk!!

terima kasih vendor..

=)

No comments: