September 20, 2011

Syawal Pertama - Version 2

patah balik citer raya pertama ek.. hehheeh.. alang2 aku da kutip pic dari kamera BIL aku, baik lar aku tayang dlm blog nie.. leh wat kenang2an.. hihii..
pepagi hari, yang pertama sekali kena siapkan budak 'mak ai' nie.. hehehhehe.. bila dia da siap senang lar ktorang yang lain plak nk bersiap.. dia da confirm nnti meleka main jer..
kasik dia layan posing sesorang dlu.. nk berposing ngan dia skang da kemain payah.. tak reti duk dendiam.. ada je dia nk bergerak.. aku lar yang paling tension nnti.. ater, aku je yang rajin nk bergambor ngan dia..
kaler baju aku ngan akak aku kebetulan sebijikkkk sama kaler.. hehehhe.. aku pnye purple + pink.. akak aku purple + turqoise..

aku ngan pink mana leh jejauh kan.. wpun carik baju kaler lain, ada sipi2 pink pun jadiklah! wpun tang manik2 tue je yg kaler pink.. hehehe..
lepas tue confirm lar acara wajib di pagi raya kan.. sesi bermaaf2an.. itu miqhael da smpai kena angkt ngan aku da.. kemain dia nk melari lagik..

settle turn sume orang, ape lagikkkk.. makan lar kan.. aku ngadap ketupat ngan smbal jawa jerk.. tapi siyes, aku tak amek langsung gmbar makanan yg ibu aku da masak.. hahhaha.. leka dok makan jer, smpai lupa nk amek gmbor..
lepas tue g beraya kat umah cik enon a.k.a my madu.. hahahha.. suka dowh sakat cik enon nie.. dia pun kemain melayan je bila aku panggil dia madu.. hahhahahha.. mana ko nk dpt jiran yang kepala mcm gini lagik kan.. 1 dalam 1000 lar baru leh jmpe jiran sebegini rupa yerk..
mak dara + anak2 dara.. hehehhe.. iyo, anak cik enon sumenya pmpuan.. kalo da ada family aku ngan family cik enon, mmg confirm lar meriah mcm ada 10 family dlm tue.. terbahak2 ketawa pepagi raya.. hahhaha..
menumpang bergambar kat gazebo baru cik enon.. gazebo rayaaaaaa!! smpt gak siap.. tue yang ktorang 1 family menumpang bergmbar.. heheheh..

okeh, itu jerk.. nnti aku smbung citer raya ngan kawan2 plak yerk..

=)

No comments: