September 20, 2011

Konvoi Raya With Exskulmate!

moh masuk citer konvoi raya ngan kawan2 plak yer.. nie pun da tahap citer basi gak.. tapi aku peduli ape.. tetap gak nk citer! heheheh..

memula nye ktorang yang girls nie plan nk beraya ke umah Sue. almaklum lar, cik kak sorang tue nk kawen da bln 10 nie.. plan nya nk pegi ari jumaat malam.. tapi disebabkan sms dari Yang Tak Berapa Nak Berhormat Sangat, Alip.. dia suh ktorang cancel plan ktorang.. join dorang konvoi keesokan harinya..

hah, balun je lar yerk.. konvoi raya beramai2 okeh gak.. baru meriah skit..
jadinya destinasi pertama adalah rumah Sue.. janjinya pukul 10 pagi kat umah Sue, tapi sbb ktorang da paham pangai the boys tue kan, jadinya ktorang gerak kol 10 lebih.. hahahahah..

ngam2 ktorang yg jelitawan nie smpai, dak2 lelaki sume da ada.. bagussss.. sila lar smbut kami yang cun nie yerk.. hihihi..
kat umah sue, mak dia buat bihun goreng.. tue kira sarapan ktorang lar.. smbil makan, smbil buat kecoh.. owh, kalo ada YTBNBS Alip tue, kalo tak kecoh mmg tak sah.. memanjang je ktorang gelak kalo dia da bukak mulut..
bergambar di cermin adalah wajib yerk.. heheheh.. nak2 kalo jmpe cermin yang godang.. laju je memasing posing depan cermin..
bersama kad kawen alip.. heheheh.. dia pun nk kawen gak.. jadinya alang2 da berjumpa utk beraya nie, dia pass lar sekali kad kawen dia pada ktorang sume..
kami yang sudah kekenyangan.. moh lar bergambar beramai2 yerk.. kat umah sue je smpai kol 12 lebih.. pstu ktorang gerak g umah Zulmaleza plak.. heheheh..
kat umah Zul, ktorang di jamu dengan Nasi Lemak.. owh, rugi lar kalo tak makan kan.. hahhaha.. nie kira lunch. tadi da bekfast bihun goreng.. huhuhu.. lengkap package kan..

nasi lemak adalah terbaik okehhhhh!! aku suka smbal telur dia.. mmg sodappppp!! pastu siap ada cocktail lagik..
dari umah Zul, gerak plak g umah aku.. alng2 da ada ramai tue, aku angkut lar bawak balik umah.. tapi sebelum tue da call ibu aku sesiap.. so ibu aku da prepare buat mee sanggul..

okeh, yang belakang aku tue lar YTBNBS Alip.. time nie dia buang tebiat jap.. g amek kopiah ayah aku..dia pakai.. konon2 dengan harapan berubah jadi ustaz lar kan.. nan hadonyaaaa.. tak sesuwaiiii!!! huhuhu..
group pic lagikkkkk!!
okeh, nie saje kasik besar pic nie.. sbb aku ada ucapan khas utk bakal pengantin nie hah..

Alip, selamat hari raya.. maaf zahir n batin.. tapi sebelum tue, aku nk mintak ampun mintak maaf sbb time sekolah dlu ko slalu jadi mangsa cubitan aku.. ye aku tau, aku kalo cubit orang, mmg sakit.. tapi nk buat mcm mana.. da aku dpt gapai daging ko jer.. wpun badan ko tak berapa nk ada isi.. hahahha.. tapi jgn bimbang ek. lepas ko kawen nie aku tak cubit ko lagik.. kira raya ari tue je lar last aku cubit ko.. lepas nie konfim wife ko karate aku kalo aku cubit ko.. heheheh..

anw, selamat pengantin baru utk kau jugak.. sory, aku tak dpt nk attend wedding ko.. wedding ko clash ngan wedding housemate aku.. pape pun, aku ucapkan semoga menjadi suami yang terbaik buat isteri kau.. semoga menjadi bapa mithali buat bakal anak2 kau.. smoga kekal hingga ke akhir hayat k!

=)

No comments: