September 7, 2011

Mari Menganyam Ketupat!

hari ahad aku membizi tolong ibu aku anyam ketupat.. hehehe.. setahun sekali menganyam kan.. memula mmg aku terkial2 jugak lar nk ingt step dia..

ibu aku paling tension kalo ajar aku..sbb aku nie hot temper kan.. hahahha.. jadinya ibu aku kata 'ko carik lar jalan dia sendiri kak ngah oiii.. buat smpai dia bertemu..'
ibu aku da settle anyam berapa ketul, aku terkial2 lagik carik jalan nk anyam ketupat tue.. hahahah.. tapikkaaannnn.. aku terror okayyy.. sbb aku jmpe gak jalan nk temukan hujung2 daun ketupat tue.. hasil usaha sendiri yerk..
taraaaaaaaa.. jadi da ketupat aku.. da siap seketul nie, terus ibu aku pass yang lain2 tue sume kat aku gak.. dia nk menyiapkan barang2 masak yang lain plak.. huargggghhhhh.. kalo aku tau, aku buat smpai tak jmpe jalan dia.. hihihihi..

sakit vontot okay duduk je.. tapi koser lar aku nk duduk sepanjang menganyam ketupat tue kan.. pnt duduk aku g baring depan tv plak.. smbil layan tv, tangan bergerak menganyam ketupat..

okay, thn dpn nk buang memori cara2 menganyam ketupat.. huhuhu..

eh2.. citer raya aku tak kunjung tiba gak ek.. hehehe.. sabar arrrrr.. next2 entry kuar citer raya..

=p

No comments: