September 15, 2011

Dam Dam Dum Bunyi Mercun

salam..

lama aku biarkan blog nie bersawang.. heheehe.. serius, x sempat nk update.. wpun kat hospital tue memanjang je ada wireless.. otak ngah serabutkan.. so baik kasik duduk dendiam dlu.. nie baru lar dan nak update skit2..

owh, citer raya aku tak habis lagik yerk.. hehehhe.. moh kita smbung k..
nie malam raya tah ke bape tah.. tapi still kat melaka lagik.. mcm biasa lar men mercun n bunga api.. tapi da besor2 nie takde mood pun nk main.. just tengok sepupu2 aku je yang beria sakan men mercun..

tue sume stok mercun n bunga api yg pak cik aku beli.. master of asia tue adik aku yg beli.. mana tah dia dpt..
yg membeli adik aku no 3.. tapi yang kena bakar mercun gabak tue adik aku yg bongsu.. hahahhaa.. ko takut abg kan?? gaya je lebih sbnrnya.. pooodaaaahhhhh!!
nie je yg dpt aku snap.. time dia ngah memercik kat langit hitam.. yang lain sume gulap gulilta.. huhuhu.. ada gak kazen aku rekod video.. nnti lar, kalo rajin aku tempek kat sini..
yeaaahhhhh.. da kosong da sume.. tapi kan, kalo da lelaki standard lar kan sume benda diorang nk explore kan?? korang tau ape dia buat ngan bekas yang kosong nie?? g bakar mercun mancis yang meletup 2x pnye.. tapi mercun tue kalo meletup kali ke2, dia melompt2 okeh.. ikut suka dia lar nk pegi arah mana.. ada skali pak cik aku bakar, boleh dia melompat masuk dlm kain pak cik aku.. terbahak2 ktorang ketawa..

tue yang the boys dok guna bekas kosong tue.. dorang arahkan bekas nie ke arah yang takde orang, then bakar 3 terus mercun mancis kasik masuk dlm tue.. so mercun tue pun melompat2 arah yang takde orang lar..
eh, mak cik aku pun layan okeh men mercun mancis.. tapi dia main mercun mancis yang meletup skali jerk.. tadah kat lilin cmpak je kat tepi tue hah.. tadah je lar tlinga dengar bunyi dia.. hehheeh..
hah, nie la yg the boys dok explore tue.. sorang pegang 3 mercun mancis yang meletup 2x tue.. so siap kira 1 2 3 utk bakar serentak.. so tunggu je lar 9 9 mercun tue meletup serentak.. hahhahaa..

aku layan sekejap je lar dorang men mercun nie.. pastu masuk umah g mandi terus kebaboommm dpan tv layan crite di malam hari plak..

=)

No comments: