September 15, 2011

Last Day Di Melaka

hari khamis minggu pertama raya tue last day ktorang kat Melaka.. actually, ktorang nk g beraya umah sedara kat taman cheng sana.. so, alang2 da naik ke sana, terus lar ktorang balik ke jb.. jadinya dari umah Mak tue, ktorang angkut skali beg2 baju sume.. kalo tak mcm da 2x kerja plak nk kena patah balik..
alang2 yang lain pun nk keluar beraya, moh lar kte amek gmbor dulu yerk..

1st skali wajib lar gambor cucu2 pmpuan Mak yang tak kawin lagik.. hahhahaa.. eh, aku lar yang paling tua antara dorang pun.. huhuhuhu..
my family with Mak.. tapi tak complete.. coz time nie akak aku ada kat Palong.. ktorang jmpe kat Taman Cheng je nnti.. so ktorang balik JB, akak aku n BIL balik shah alam..

time nie mmg da plan nk ke Taman Cheng, yang girls pakai purple, yang boys pakai grey..
our big family! tapi nie tak complete pun.. ramaiiiiiiiii yg takde... kalo sume ada mmg penuh tangga umah Mak tue.. hehhehe..
me n Mak..
settle bergambar sume, terus lar ktorang gerak ke Taman Cheng sana.. nasib lar da tak brapa jauh sgt dari umah Mak.. dlm 40mins jer gitu..

kat Taman Cheng nie, family Pok Teh aku pun turun sekali.. so meriah lar umah Cik Menah..
smpai2 je dijamu ngan roti n kuah durian nie.. owh, sgt terbaikkkkkkkkk!! pekat gilossssss kuah durian nie.. aku makan ngan roti sekeping jer.. pastu dok ratah kuah jerk.. hahhahah..

kata hantu durian kannnn?? anything yg related ngan durian aku telannnn!! kecuali tempoyak! 1 nie je yg aku tak leh nk telan..

=p

No comments: