September 6, 2011

Ke Pandan Uptown!

settle kat JJ dlm kol 10 cmtu.. pastu ktorang terus gerak ke Pandan plak.. mau carik barang kat sni.. dari JJ aku yg drive.. Casper da penat.. tapi cm biasa lar.. dia kena lar jadi CoPilot.. tunjuk jalan lar kan.. ape lagik.. aku nie da bertahun tak hapal jalan kat JB nie..
buat je pusingan nk ke Pandan tue, da start jammed! nngis okeh dlm keter.. mmg jammed yang gerak cm semut.. eh, semut pun lagik laju lar.. ini mmg jammed yang tak bergerak langsung okeh!! tak paham betul aku.. hahahah..
dalam pada jammed2 tue, smpt lagik bergambar.. hahahha.. ater, ko nk buat ape lagik dlm keter melainkan camwhore sendiri dan berpartner kan.. lantak lar org keter sebelah nk mengata ape pun.. muahahah..
owh, aku ada tweet pasal keter NBF nie.. mmg hawauuuu nk mmpus driver nie.. orang q kemain lagik kan, ko sesedap rasa je nk potong..

pastu men cocok2 dari tepi, da tue sibuk ngusik side mirror keter kan.. mmg kena honkkkkkk yang panjanggggggggggggggg berjela lar ngan aku.. skit lagik jari tengah nk naik.. tapi pikir bulan pose, terus aku jadi baik sekejap.. tapi dlm keter, mmg aku maki kaw2 lar.. ko tunjuk simbol peace pun, g mmpus aku nk peace kat ko smula..

pastu jantans2 yang duk kat seat belakang dok terteleng2 menengok ktorang.. ko da kenapa?? kepala da terus teleng ek??
da smpai simpang nk ke Pandan tue pun lagik bertambah jammed.. sedeyyyy betul lar..  owh, baju pink nie aku beli dari Kedai Sw33tdarling.. best okeh pakai baju nie.. owh, nnti aku crita part jiha membebel kat aku time aku ngah bersiap2 nk keluar ngan Casper nie yerk..
owh, sila percaya yerk.. ktorang nk lepaskan kwsn jammed nie adalah dlm sejammmmm!! kematu vontot duk dlm keter.. itu pun ktorang masuk area2 kedai pastu g parking kat belakang pasar.. da lar msuk pun men double parking kat motor.. nasib lar..

pak cik yang jaga parking tue pun siap tnye ktorang..

lama tak parking situ??

tak lama pak cik.. x smpai sejam.. sat lagik ktorang dtg smula.. hihihi..

settle beli barang yang ktorang nk, terus dtg smula kat parking.. pak cik tue sengih jerk.. time bagi ticket parking selamba je pak cik tue jawab..

8 hengget..

hah?? pak cik biar betul.. x smpai sejam takkan 8 hengget kot??

hehehe.. 2 hengget lar..

buat lawak plak pak cik nie.. cer teka aku smpai umah kol bape?? heheheh.. 1.30 pagi okeh.. gila tak gila lar kan.. kuar umah kol 2 petang.. dekat 2 pagi baru balik!! hahhaha..

dan terima lar padahnya ye yaty bila balik lewat malam.. tadah lar telinga kat tepon mendengar bebelan orang marah!!

nie sume salah jammed kat Pandan nieeeeee!!

choiiii!!

=p

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

yihaaaaaaaaaaa.. chomel baju pink tuuuuu!!~~

yaTy ♥ said...

beli dari akak of coz lar chumelss..
=)