September 29, 2011

Open House Opis & Vendor

okeh, nie last update pasal raya.. pstu xda lagik da.. heheheh.. eh, kalo ikutkan this year byk gak aku pegi open house vendor.. tapi tue lar, malas nk snap gmbor.. hehhehe.. thun2 sebelum nie, 1 jemputan pun aku tak pegi.. huhuhu..

pape pun nk cite pasal open house opis dlu.. bwh 1 jabatan.. so of coz lar org2 besar yang turun kan.. aku turun bawah khemas sana, da ada tmpt.. geng2 aku da chopkan tempat.. hahhaha.. pandai korang tau.. pilih tmpt yang sng nk kuar utk amek makanan..
cer teka sape baju melayu putih tue?? hehehhe.. owh, pestime salam tangan org2 besar nie..  =)
aku x bernapsu pun wei nk makan time nie.. serius, sume2 makanan tue dorang 1 meja ngan aku yg p amek.. aku just jamah skit2 je.. paling aku jamah byk adalah kambing bakar.. wallaaaweeeiiii, terbaikkkk okeh kambing bakar dia.. yummyyyy!!
memasing khusyuk je makan.. aku plak khusyuk amek gmbor orang makan.. hahahha..
paling aku eksaited nk layan adalah teh tarik.. tapi tah pape je rasa teh tarik dia.. so xda nye lar aku nk ngulang2 minum teh tarik tue.. skali minum sudahhhh!!
jejaka2 yang tersesat kt meja ktorang.. hahahhaa.. ater, ada kosong kan.. masuk je lar duduk makan.. dak2 1 seksyen jugak..
dari opis tue ktorang larik jap p open house HTP plak.. sib bek dorang buat kat perbadanan tue je hah.. jalan kaki sajor!
kat sini pun aku layan satay jer.. yang lain2 dok carik ABC.. tak lama pun ktorang kat sini.. dlm 20mins jer.. pastu ada dpt ole2 dari HTP.. smpai skang tak makan lagik ole2 tue.. heheheh..

okeh, itu saje penutup crita utk Syawal yerk.. yang pasti nye merata2 aku pegi open house vendor sume nie, mmg akan jmpe kambing golek! n sumenya adalah besttttt!!

=)

No comments: