September 23, 2011

Jalan2 Raya!

hari jumaat ari tue ada jemputan open house kat umah kawan2.. so bertweet2 n bersms segala bagai set time utk lepak2 open house jam brapa sume.. kepala adalah #makcikkaripap.. hahhaha.. beria2 dia set kol 3 kat umah Lis @ #apepuntakboleh.. tapi boleh tak pukul 3 tue dia je yang smpai dulu.. hehheeh..

aku 3.15 gitu baru aku smpai.. ampun yek.. lewat 15min jerk.. tapi okeh lagik lar kan aku lewat 15min jer.. dari yang lain.. sume janji tak boleh pakai.. hahhahaha..

kematu vontot aku ngan farah menunggu yang lain kunjung tiba ke umah Lis okeh..

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

sib bek ada Shasha B jadi peneman ktorang.. penghibur ktorang ngan gelagat dia.. hahhaha.. sib bek lar dia jenis tak kesah pun sape yang pegang dia..

mulut riuh okeh ajak berborakkkkk.. mengekek je kalo kita borak ngan dia.. bila dia menyahut ape kita ckp, huuiiiii kemain nyaring lagik..

bulat pun bulat.. mmg sedap dipeluk.. tapi nie mcm da x bulat sgt la.. mcm da susut sikit..

Shasha B, ingt pesan acik yerk.. tido kena cukupp.. baru tanteeeekkkkk tau.. hahhaha..

lepas tue dtg plak Bet ngan hubby dia.. owh, wajib lar bwk Dhia sekali yerk.. mau ktorang bising kalo dia tinggalkan Dhia kat umah..

dlu kat spital tak dpt pegang dia.. nie bila da dpn mata, harus lar amek peluang peluk si kecik nie plak.. sila ikut Q ye sape2 nk pegang Dhia.. kasik priority kat orang yang paling lama kat umah Lis.. hehhehe..

farah, lis.. sila amek berkat.. mana tau akan dtang rezeki korang plak.. aminnnn!!

tengah men2 ngan baby2 nie sume, baru lar tiba kunjungan hormat dari Mira n Pijat sekali.. pijat dtg serombongan gitu.. eh, ramai lagik kwn2 study dlu dtg.. Ryn, Zack ngan Ain pun ada gak..

aku ngan farah kalo ikutkan da nk gerak ke umah kedua da pun.. tapi sbb Mira ngan Pijat suh tunggu dorang, tue yang ktorang tunggu jugak..

pastu standard ar kan.. paksa dorang makan laju2.. hahhaha..


time mira makan mcm biasa gak lar.. berpassing2 lar jugak si Orked kat ktorang sume.. hahahha.. ini budak mmg pandang org semacam jer.. sib bek lar bila agah nk gak dia senyum.. senyum lebih2 tau Orked.. baru lar cunnn!! heheheh..

dari umah Lis, ktorang gerak g umah Fareha plak.. kat sana sama jugak lar situasinya.. owh, kat umah Far, ktorang makan nasi kerabu + satay.. pastu adalah yang lain2 jugak..

dari umah Far, terus lar balik umah masing2.. mlm tue g umah Kak Lily gak.. tapi sbb den paling seksi dtg umah dia, mintak diri dlu ke umah Lis.. ko ada dpt invitation utk kali ke2?? hah, aku je yang dpt tau.. pastu wat muka tak malu g umah Lis wat kali kedua nya.. makannnnn lagikkkkk!!

pastu alasan terbaik je bagi tau.. temankan Marniey.. hahhah.. sukatilah yerk.. jnji perut den kenyangggg!!

eh, aku tak bgtau ek kat umah Lis pnye menu?? Masterchef masak okeh.. so siang hari aku makan nasi tomato ngan satay.. malamnya aku makan mee udang + lemang + rendang ngan pencuci mulut yang ada..

sila percaya bahawa aku adalah tetamu terakhir rumah Lis hari jemaat ari tue.. kol 11 mlm baru balik umah.. ko betul2 wat muka tak malu yaty yerk.. hihiihi..


p/s : eh #apepuntakboleh .. mak ko ada ajak aku g kenduri kat taiping bulan 12.. dia suh aku balik ngan ko nnti.. kalo tido ngan ko sekali boleh?? hahhaha..

1 comment:

HarLisz said...

boleh je..bisa di atur buk..mai la bln 12 ni..blk saing dgn aku sekali.