September 19, 2011

Final Destination 5 @ MBO, KSL

masa balik cuti raya kat JB aritu, smpt lar jugak g layan movie.. heheheh.. what to do kan.. da mmg suka tgk movie, layankan aja lar.. hehheeh..

nie pun boleh kata plan last minute gak.. huhuhu..
kali nie layan movie kat MBO.. pstu memasing gelakkan aku bila aku tnye MBO tue kat mana?? haiyoooo.. sila lar bgi penerangan yang terang lagik nyata yer kat pmpuan yang kena buang daerah nie.. hahhahah..

okeh, skang da tau.. MBO kat KSL Mall!

wajib lar layan citer Final Destination 5!! hoiiiii, gugur jantung okeh tengok cite nie.. aku da siap men tutup2 mata da ngan tangan.. da rupa men chak2 ngan miqhael da dlm panggung tue hah..

kali nie pnye movie, layan ber4! aku, casper, nazri n mira.. owh, 1 bodyguard kena jaga 3 pmpuan chanteqqqq!! hahahhaa.. pengsan kalo nazri baca nie..
keluar je panggung, terus carik toilettttt!! tapi bukan nk membuang pun.. nk bergambar.. hahhahaha.. matik lar.. overdose amek gmbor sendiri.. nk wat cmnekan.. hehehe..
settle movie, g lepak mamak.. tah kat area mana tah.. aku pun tak tau.. pastu area2 nie ada fun fair. mula lar si casper bukak citer pasal aku terpekik terlolong naik top gun! hampeh tul g bukak citer tue.. hello, tue cite bape taun lepas okeh.. sumpah, smpai skang aku tak naik da lagik top gun tue.. ckup lar sekali tue je suara aku yang bergema 1 fun fair!! hahahha..

p/s : #makcikkaripap & #apepuntakboleh bila nak layan #rayatakjadi?? rabu nie nak?? nnti roger ek..

=p

No comments: