September 19, 2011

Aaauuuwwww.. Eeeeuuuwwww..

alahai.. pic sume da tunggang terbalik.. hehehe.. gasak lar.. malas da nk betulkan.. hihihh..
nie kaki kazen aku.. dia jatuh motor masa otw nak balik raya ke Melaka.. sib bek lar jatuhnya kat area skudai ke Kempas sana tue hah.. so boleh lar dia bwk balik motor smula ke umah.. kalo jatuhnya da separuh jalan ke Melaka sana, xke satu hal jadinya kan..
so, alang2 misi @ nurse kat umah tue ramai.. jadinya tugas dorang lar utk cuci luka tue.. eh, yang kat lutut dia nie paling teruk.. ngeri je aku tengok luka dia tau.. smpai tertobek2 ke dlm.. mmg melopong area lutut tue hah..

yang kat tangan dia pun sama gak.. berlubang skit.. time akak dia cuci nie, ktorang kat keliling dia yang dok awwwwwww... euuuuwwwww.. hehehhee.. seram okeh tengok akak dia cuci luka tue..
lutut kiri yang berlubang kemain lagik.. lutut kanan tue just luka2 biasa jerk.. dengan kat tangan dia pun ada yang berlubang gak.. so, aku dok imagine je cmne dia pegang handle motor tue masa nk bwk motor balik smula..
nie sume yang dpt dari klinik masa.. dia mintak siap2 peralatan utk cuci sendiri kat umah.. bijak betul.. kalo tak da x memasal terbang duit kena g cuci kat klinik kan..

owh, mmg byk lar yer peringatan yang kazen aku dpt nie.. especially dari mak ngah aku.. hehhehe.. berjela pesanannya..

=p

No comments: