December 7, 2011

Tako Tao!

masa ngah lunch kat food court JJ nie, bila tengah2 makan tue lar baru perasan yang belakang aku adalah gerai Tako Tao nie.. kalo tau dari awal, xda lar aku beli nasi claypot.. beli je tako tao terus..

sib bek nasi claypot tue share ngan miqhael.. so ada lagik space utk tako tao nie msuk dlm perut.. hehehehe..

antara pilihan yang ada.. pun ada gak utk octopus.. tapi aku pegi yang my fav pnye lar yerk.. chicken + cheese..

1st time aku belasah makan tako tao nie masa g tgk movie final destination 5 ngan casper n mira kat KSL mall sana.. casper lar yg beli bagi aku merasa.. sedapppppp!! so bila balik sini mcm tercarik2 jugak mana yg ada jual kan.. alang2 da jmpe kat JJ SP nie, baik lar beli.. kang kempunan plak.. huhuhu..

begini lar rupanya yerk.. 3 ketul nie RM4.90!! tapi sedapppp yang hamatttttt.. aku belasah tetiga ketul nie sesorang.. miqhael rasa skit jer.. akak aku pun amek sesuap je.. pastu dia tak mau da.. tekak dia tak leh terima.. rugi betul lar..

tapi aku tak sure tako tao yg aku makan kat KSL tue ada sos2 gini tak.. ater, makan dlm gelap time dlm panggung kan.. curik2 bwk masuk makanan luar.. hahahha..

eh mira, casper, gini ek rupa tako tao KSL sana??

3 comments:

OmeAnat Aminuddin said...

bley thn la..tp aku xbp suka sgt..sbb dia salut dgn tepung kn.. aku pun 1st mkn kat JJ OU.. first tgk budak2 blaja aku tu beli aku jz merasa.. ade yg siap beli belut.. aiyarkk..mmg x la aku nk mkn kn..hehe

yaTy ♥ said...

ahahha..
kenapa aku blh suka ek.. huhuhu..
area2 sini mana leh dpt ek?? tau dok??

OmeAnat Aminuddin said...

area2 sini aku xpsti..xpnh jmp lagi..plg dkt aku pnh jmp kat JJ OU sana..