December 23, 2011

Pot Luck Terakhir 2011

nie kisah 3 jumaat yang lepas.. hihiihh.. lama betul aku perap yer dlm draft.. huhuhuhu.. 

so, 3 jumaat lepas seksyen aku wat penutup pot luck utk 2011 nie.. mcm biasa jugak, sume2 ajk telah dilantik secara bergilir2 lar yerk.. aku mcm biasa lar, jadi ajk penyibuk.. hehhehe.. =)

hamper utk pertanding tertutup ping pong seksyen aku.. ada 4 team, 4-4 team jugak dpt hamper..

mcm biasa jugak.. ada hadiah utk pegawai2 yang baru menerima cahaya mata n pegawai2 yang bertukar keluar.. yang da pegi tmpt lain pun kita tetap invite utk join pot luck.. yang mana ada kekangan lain, mmg x dpt nk muncul pun lar ikut time yang ktorang plan nie..

riuh rendah time nie.. nie mmg da nk dekat2 start da lar ktorang punye pot luck..

mcm biasa.. menu utama adalah nasi daging.. sib bek nasi daging yang kali nie tip top gedaboooommmmm pnye marvelessssssssssssssss!!! penuh pinggan aku makan nasi daging nie.. kepelikan dorang tgk aku makan.. hahhaha..

penutup nie ada special skit.. ada kek bufday utk sume2 staff.. heheheh.. idak lar sorang 1 kek bufday yerk.. buat terus kek yang gemokkssss n besarrrrrrr.. so sume2 54 orang staff boleh merasa kek bufday nie..

tapi aku x rasa pun.. sbb aku mana reti makan kek selain kek coklat kan.. so pandang je lar kek nie..

makanan sampingan yang lain... yg paling menarik of coz lar satay.. baru bukak je dari plastik da semerbak bau dia naik.. owh, aku smpt songlap 2 3 cucuk buat isi perut dlu sblm majlis start.. hahahhaha.. itu lar gunanya bila jadi ajk penyibuk..

harap2 next year pot luck ktorang semakin meriah.. huhuhu..

=)

No comments: