December 1, 2011

R.A.N.D.O.M #5

penat lar asik citer pasal miqhael jer.. confirm korang pun boring kan?? kan?? kan?? hehheheh..

tapi aku suka je citer pasal dak kecik tue.. tapi xpe.. kali nie layan pic2 masa kat melaka ari tue yerk.. gmbar adalah berterabur.. aku mls nk susun smula.. heheheh..

iyaaaaahhhhhh.. mari bersenam di taman botanikal melaka.. huhuhu..

gaya ape ko buat tue haris oi?? hahahhaa..

nie namanya sesi pemanas badan.. kononnya lar.. padahal berjalan dlm tue tgk pokok2 pun da buat ketiak berpeluh.. lagik lar tambah ngan sesi panas badan nie kan.. 

naik bus aku terus sembur perfume DKNY aku.. sib bek beg aku, aku tak letak kat bawah.. kalo tak mmg wangiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii teramat lar sgtttttttttttttttttttt!!!

tetiba da ada kat MIBC.. hehehe.. msing2 khusyuk tengok papan score memasing.. 

sblm bertolak.. molek lar bergambar beramai2 yerk.. sgt tak balance antara lelaki ngan pmpuan.. nie nsib baik yg pmpuan 4 orang lagik tue tak bwk fmly dorang.. kalo dorang gerak ngan family dorang, mmg aku sorang je lar bunga dlm bus yg dipenuhi kumbang2 itu.. huhuhu..

da habis sesi bowling, smbung sesi bergosip plak.. hahahha.. mcm lar byk sgt gosip kan.. 

nie sume sementara nk tgu result kluar.. hujung sana ada lar tv dok tayang sea games.. tapi sbb game yg xbest, koser lar aku nk g tgk..


sesi penyampaian hadiah utk perlawanan persahabatan.. aku ada gtau kan, ada 5 group dari league ktorang yang lawan ngan 5 group dari LA Melaka nie kan.. 

sume 5 group dari league ktorang top 5 utk game persahabatan tue.. so hamper tue mmg ktorang je yg pulun.. hihihhi..

then penyampaian cenderahati kepada LA Melaka.. sume2 dpt yang bersampul hijau tue sorang satu.. then ada yg satu piala tue mmg khas utk LA Melaka..

insyaAllah, kalo panjang umur ada lagik lar kot acara2 mcm nie.. harap2nya lar yerk..

1 comment:

sW33tdARLiNG said...

fullemeekkk rumah baruuu.... nampak sangat dah lama giler akak ni tak bw....!~