December 15, 2011

Hurm.. Erm..

hello korang...

sory lar tak berupdate yerk.. ater, weekend da membizi di hospital.. 

selasa smpai skang plak dok membizi ngan aku pnye ciritssss nie hah.. adoiyaiii.. kalo setakat cirits je aku boleh tahan lagik.. tapi bila bdn jadi weak.. tue mmg xleh blah sgt.. pastu asik lar rasa nk termuntah.. da mcm orang ngah morning sickness plak heih.. 

g klinik je da 2x.. 2x gak dpt air garam suh minum.. hei, koser lar aku nk minum air garam yerk.. baik aku bantai minum 100 plus jer.. yes, aku penakut makan ubt.. huhuhu.. tapi cer kalo turn miqhael kena makan ubt, seboleh2 aku paksa dia.. siap kepit2 lagik kan.. well.. nk buat cmne.. da mmg tekak aku nie pantang msuk ubt je nk terkeluar smula.. hihihiih..

angin dlm perut nie pun sedap je berpusing mengalahkan angin ribut taufan wei.. tunggu bos kuar g meeting, then aku nk sapu minyak yuu yii cap limau.. minyak nie je yg leh wat perut aku lega..
actually, aku nk update psal miqhael kena warded.. tapi pandang pc nie lama2 pun tekak aku da rasa nk muntah terbelahak wei.. komengaaaaaaaaa..

eh, korang ada apa2 tips ke utk kurangkan aktivit menciritssss nie??


No comments: