December 2, 2011

My Chinta Hati =)

erm, nk wat review ombak rindu yg g tgk smalam.. tapi sbb macam panjang sgt aku nk komen kan.. so kasi layan lar dlu entry nie yerk.. hihiihi.. 

kesengalan seorang aunty yg terpaksa di layan oleh anak buah nya.. hahhahaha.. 

dia kalo da tau aku or mummy dia nk marah dia kan.. dia suka buat muka mcm tue tau.. pastu nnti tayang gigi dia.. so, automatik ktorang berdua tak jadi nk marah, terus ketawa.. benciiii oooo bila dia wat muka gini..

where is your nose?? bijak2.. tapi bila wat muka mcm gitu, terus rasa nk gomol2 muka dia tau..


nie ktorang bergumpal berdua sebelum dedua tdo b4 g wedding kwn BIL aku tue.. hahahhaa.. dia kalo kena sakat ngan aku menjerit mengalahkan ape.. tension je kalo dengar.. hahaha.. tension2 pun selagi dia tak menjerit, selagi tue aku x lepaskan dia..

xsbar nk tgu anak buah baru bln 1 nnti.. huhuhu.. pengsan lar tok ibu jga A'el nnti time mummy ko berpantang kan.. confirm pnt mengejar budak sorang nie.. hahhahah..

=)

2 comments:

lily lotus said...

cantiknya hidung ngan kening dia :D

yaTy ♥ said...

tq anty lily..
ikut daddy kot..
huhuhu..