December 29, 2011

Breakfast McD @ Sunway Pyramid

hari isnin lepas aku kuar jenjalan ngan my ofismate.. heheheh.. ini adalah plan yang mengejut.. eh, bukan plan aku pun.. diorang yang plan.. tetiba je aku dpt tau gak.. so aku pun follow lar  sbb da kebosanan tahap gaban dok memerap dlm umah jerk.. heheheh..

aku dpt tau plan dorang dari Kak Mar.. so aku pun roger Ja.. dia kata on ajer.. so janjinya dlm kol 9 kat dpn kedai bwh blok sana.. 

tujuan ktorang berempat adalah ke Sunway Pyramid sana.. mau jalan2 cuci mata.. nie niat asal je tau.. tapi lain jadinya bila da sume shops dok tayang SALE! SALE! SALE!! part shopping lain entry aku citer.. smpai kat SP ngam2 kol 10.. coz ktorang singgah opis dlu.. aku nk amek voucher utk redeem barang..

smpai SP sume shops pun baru nk bukak.. then masing2 pun ngah kelaparan.. patutnya singgah mana2 mamak dlu utk bekfast.. tapi da excited sgt.. lupa terus nk singgah.. so ktorang decide bekfast di McD sajerk..

hamek koooo.. penuh meja.. hehehehe.. aku ngan shida order makan.. Ja ngan Ana p carik port utk makan.. sib bek pepagi nie tak ramai org lagik.. so xda lar lama sgt nk menunggu..

aku mcm biasa lar.. confirm pilih set hotcakes with sausage punya ngan air kopi.. hehehhe.. menu aku sama ngan Ja.. ana amek yang hotcakes sajerk.. shida try yang chicken mcmuffin tue.. 4-4 orang amek kopi.. eh, aku mmg hantu kopi mcd.. so tak penah lagik try tea kat mcd nie..

Ja n Shida..

yours truly with Ana =)

smbil makan smbil menjoyah.. hahahha.. habis sume crita ktorang bukak.. sementara nk menunggu shops2 kat luar open kan.. dkt2 kol 11 baru ktorang start ktorang pnye window shopping.. 

window shopping katanya kan.. tengok je lar nnti berhasil ke tidak window shopping nie yerk.. huhuhu..

=p

No comments: