December 9, 2011

Ayam Penyet

yang nie time lunch mengejut ngan ekin n marniey.. hahahha.. ada ke term lunch mengejut.. belasah je lar..

nie last week ari jumaat pnye lunch.. berdating lagik ktorang bertiga.. minggu sebelum tue pun dating gak.. dating di KFC Dengkil.. huhuhu..

nie ktorang lunch ayam penyet Wong Solo kat Bangi.. cm biasa lar.. ekin yg pick up ktorang.. padahal minah tue yang tarak lesen.. hehhehe.. sedappp gak lar ayam penyet dia.. aku suka terung dia tue.. besttttt!! smbal ayam penyet dia tetap xleh lawan ayam penyet ria pnye sambal.. pada aku ayam penyet ria pnye smbal mmg terbaik..

nie plak lunch di hari sabtu kat tesco seri alam sana.. lunch with my parents.. ibu aku nk sgt ayam penyet.. hah, moh lar kita kluar yer.. yang sbnrnya dia tak mo masak.. pandai je bg alasan.. hahahha..

ayam dia bapakkkkk la bosarrrrrrr!! nasi aku da habis, ayam tak habis2 lagik.. siap aku pass kat ibu n ayah aku suh habiskan.. sambal dia da rupa mcm sambal ayam penyet ria.. tapi kurenggg kick skit..

so dua hari berturut2 dok berayam penyet lar aku yerk.. 

=)

1 comment:

~@mOi ~~ said...

kat cyber bes jugak t...