December 12, 2011

JJ Permas

eeehhhh.. aku x bgtau ek masa blik wedding faiza tue ktorang da jadi berlima?? huhuhu.. dtg kenduri bertiga.. balik terus berlima kan.. told u, najmi n jiha mmg la pantang kalo nampak ibu aku.. confirm nk ikut pnye.. kbtln time ktorng smpai kenduri tue, dorang pun ada sekali ngan mama dorang kan.. herm, lagik lar berkepit jer.. nak2 si najmi.. itu budak lagik kepala belit pnye orang..

so balik dari kenduri casper tue, dok lepak2 dlm bilik.. then ptg dlm kol 6 lebih gitu adik aku ajak g JJ Permas.. aku on aje lar.. jalan2 cuci mata tgk pape yg patut kan.

jiha kena paksa amek gmbar aku.. hahhahah.. nasib la ko jiha.. layan je lar angah nie yerk.. 

owh, dlm JJ tue pusing pnye pusing, adik aku terus ckp 

eh, nie kalo beli kolam utk miqhael best nie.. nnti kan dia nk duduk sini lama time along bersalin..

haah ek.. okeh jugak..

terus lar pusing mencarik kolam utk budak kecik tue.. idea pak cik.. tapi yang kuar duit, mak cik nya.. cmner???

kalo adik aku lagik over k.. siap nk belikan google utk miqhael.. huk alooooo.. mcm budak tue nk menyelam je kan.. tapi sbb google kat JJ tue sume mahal bebenor, terus dia cancel.. dia belikan pelampung utk tgn tue jerk..
gasak lar budak tue mandi kolam nnti.. aku nk amek yg kecik jer, tapi pak ciknye suh amek yg besar terus.. aku takut kang silap2 pak cik nya sekali dlm kolam tue.. 1 hal plak.. hahahaha..

settle beli dlm JJ, ktorang g makan kat food court then tapau egg tart kat Lavender.. penat mata aku pusing2 dlm JJ nie dok mencarik kot2 ada Tako Tao tue kan.. herm.. nan hadooooooooo..

No comments: