December 16, 2011

Hari Mencherry Berryyyyy =(

hamekkk kooooo!!! smpai berkain batik da haku.. huhuhuhu.. nie masa hari rabu yang aku MC tue.. mmg flat habis.. 

pagi rabu tue bwk miqhael g check cirits dia kat spital KPJ.. sementara nk tunggu turn msuk jmpe doc, mmg aku da tak larat sungguh nk mengekor dia ke mana2 yang dia pegi.. budak tue sakit tak serupa orang sakit.. tak paham hei haku.. 

kt KPJ je dkt 2 jam.. then balik tu singgah beli laksa ngan jambu yang marveles kat dpn panasonic sana.. smpai umah terus makan.. hajat hati nk ke klinik terus.. tapi mmg tak larat sgt, so aku bantai tidooooooo!! ptg kol 6 baru g klinik ngan akk aku sekali..

told u aku kena cirits dari hari senin, ari rabu akak aku plak kena, then smlm abg ipar aku plak kena.. da mcm penyakit berjangkit je wei.. hahahha..

ini budak pantang nmpak aku pegang bb.. asal aku belek bb jer mula dia ngendeng kat aku.. 'ngahhhh.. peaceeee.. peaceeeeee..' tue modal nk suh amek gmbor dia lar tue.. time aku betul2 nk amek gmbor dia, xmau plak dia melayan aku kan..

buat peace pun tak betul lagik.. hahahahh.. akan mengamalkan petua dari kak lyn.. ada 2 petua dia bg kat aku thru bbm smlam.. minum teh pekat.. or minum air gandum.. okeh, aku rela minum teh pekat tanpa gula.. chayok2 yaty!! smoga cherryyyy berrryyyy ini berlalu pergi secepat yang mungkinnnnn!! tak sanggup da nk ulang alik toilet sesaje..

=(

1 comment:

sW33tdARLiNG said...

cantiknya kain batik... wuwuwuwuwuwuw~~~