December 7, 2011

Berjimba di Sunway Pyramid!

hari isnin yang masa cuti maal hijrah hari tue, ktorang bertiga pergi berjimba kat sunway pyramid sana.. heheheh.. bosan kot duduk kat umah.. so moh lar kita jalan2 yerk.. tapi jalan2 utk aku ngan akak aku je lar.. budak kecik tue tak leh jalan2.. dia kena duduk dlm stroller.. huhuhu..

muka bengkek je bila letak dlm stroller.. hahahahh..

ktorang smpai SP, terus tuju msuk jusco.. pusing2 cari baju baby..

ini muka bengang sbb aku gelakkan dia kena duduk dlm stroller.. time nie mummy dia p toilet sat.. hehehhe.. nasib lar a'el..

masa carik baju baby tue, ada lar aku kluarkan dia sekejap dari stroller nie.. tue pun sbb muka dia da mmg kesian habis.. hahahha.. bila dpt lepas, ape lagik dia kan.. meligat lar.. mummy dia plih baju, dia pun nk pilih baju jugak..

ada sekali tue, dia lari dari aku selamber je men selinap2 celah2 rak.. aku dpt tangkap ape lagik, sila msuk dlm stroller.. mak ngah tak larat nk kejor da..

bila msuk smula dlm stroller, bertambah lar bengang dia yerk.. tue yang dia bagi aku kejer.. dia bukak sandal dia, dia baling.. aku lar yang kena kutip..

settle sume kat dlm JJ ktorang gerak keluar p carik tmpt nk melepak duduk jap.. so ktorang ke JCo sana.. order lar donut sorang 1 ngan air chocholate..

budak nie adalah ketiduran time smpai JCo.. sah2 dah tak tau nk buat ape kan.. nk jalan tak boleh, baik lar dia tido.. lama gak lar dia tido.. settle ktorang lepak kat JCo nie, ktorang saje jalan2 kat booth Vitagen dpn JCo tue.. time kat booth vitagen nie baru lar dia bangun..

tapi kejap je pun kat booth situ.. coz perut memasing da lapor.. tunggu BIL aku rest dari class dorang.. so boleh lunch sama2 terus kat situ..

=)

No comments: