December 1, 2011

Rayban's Model =)

hari sabtu hari tue, aku follow akak aku ngan BIL aku g wedding kwn dorang kat laman seni shah alam sana.. eh, betul ke ek nama tmpt nie.. belasah je lar.. betul kot.. hihihihi..

plannya nk g awal.. tapi sbb miqhael tido, so ktorang pun belasah join tido sekali.. nak2 aku lar.. sbb miqhael tido ngan aku..

dekat kol 3 baru ktorang smpai sana.. heheheh.. tapi pic pengantin tarak.. aku kemalasan nk snap.. bz mengejor miqhael jerk.. budak kecik tue kalo dpt jalan kan kemain hebat lagik dia mengukur tanah.. hahahah..

so korang layan je lar aksi2 dia masa otw nk ke wedding nie ngan spec Rayban dia yerk.. menyampahhh aku tgk hei.. hihiihih..

comel x kita mak ngah??

cubaan membuat peace tapi tak jadi2.. hahahaha..

mummy, tolong buatkan peace.. pastu muka sgt berlagak.. hahahahah..

sgt kelakar lar tgk aksi2 dia.. terbahak2 ktorang dlm keter..

pegi wedding je hensemmmmm n smartttttt.. balik wedding adalah sgt comot okeh.. baju dia kemain lar kotor.. ater, makan sendiri kan.. pastu dia da habis makan, org lain lum habis lagik.. laju je dia kesat tgn dia kat baju.. sabar je lar budak nie..

xtau lar cmne perangai dia bila adik dia da keluar nnti.. hurmmmm..

=p

No comments: