December 9, 2011

Selamat Pengantin Baru Faiza & Nazri =)

aku balik jb last week coz ada jmputan kawen..Faiza @ Casper yang kawen.. hehhehe.. mak cik sorang nie da bsing2 dok ingtkan aku tarikh wedding dia.. 

nikahnya hari sabtu tgh hari.. ikut plan asal, mmg lar aku nk join nikah dia.. tapi hari tue jugak lar bendera jepun aku muncul.. kalo nikah di rumah, mmg aku ignore je lar senggugut aku tue.. tapi da nikahnya di masjid, eh, xpe lar.. aku dtg hari langsung je nnti k..

ater, nikah kat masjid, sah2 aku kena dok kat luar.. xmau lar.. x rasa suasana nk menikah.. **eh2, sape yg nk menikah nie?? hahahah**

so hari ahadnya aku pun siap2 lar dlm kol 1 mcm tue.. coz dia sanding kol 2 katanya kan.. tunggu ibu n ayah aku balik dari kenduri kat taman molek sana.. baru lar ktorang bertiga gerak ke dewan taman rinting..

wedding casper n naz nie wat kat dewan balau sana.. so aku lar menjadi drebar hari tue.. hehehhe.. drebar lar sgt.. padahal gian nk bwk keter sendiri..

pengantinnnnnnnnn.. dorang tiba dekat2 kol 3 gak.. larik skit timing bersanding dorang.. so, sementara tunggu pengantin smpai, mmg aku makan dlu lar.. kebetulan plak, time aku smpai tue, meja Kak Su ada kosong.. so ktorang ber3 msuk je meja tue..

Kak Su mcm biasa lar, angkut sekali najmi, jiha n najib dtg wedding nie.. wawa je tinggal kat umah.. minah tue da malas nk ngikut mamanya ke mana2..

so sementara menunggu pengantin bersanding atas pelamin sana, ktorang bergambar lar ngan member2 sekolah dlu..

nie je yang smpat aku jmpe.. lain2 jmpe tegur2 gitu jerk.. 

aku suka baju faiza yang tang ikat reben kat belakng.. comellllssss.. da lar minah nie kecik jer kan..

anw, buat Faiza n Nazri, selamat pengantin baru buat korang.. smoga kekal hingga ke akhir hayat... cpt2 kasik ktorang nie anak buah yerk.. huhuhu..

owh, hari minggu lepas dpt good news lagik 1 jugak.. my bff nie da jadi mak yong.. 6 weeks already.. insyaAllah duenya bln 7 next year.. wedding Sue nie bln 11 hari tue kalo x silap aku.. but aku x leh nk balik JB time wedding dia.. ada clash ngan something yg lain..

Darling.. take care yer.. jaga diri n baby baik2.. sila makan makanan yg berkhasiat sahaja.. aku doakan moga semuanya selamat.. anw, selamat pengantin baru buat ko jugak k! 

=)

No comments: