December 30, 2011

Lunch @ The Street Cafe

kami lunch di siniiiiiii!!! the street cafe kat area aseana avenue.. aras atas sekali kat sunway pyramid tue.. nie sume gara2 dorang terpengaruh ngan korean drama kan.. tue yang excited nk meneraiiii.. 

yang pentinggggggggggggg.. halal!!

kalo tengok nama menu dia, mmg tak boleh nk bayangkan ape sbnrnya.. itu utk aku lar.. sbb aku bukan tau pun orang korea nie makan ape.. 

so bila dtg org bagi form utk isi order n bagi menu nie, terus ktorang tnye ape yang dia recommendkan utk makan kat sini.. so ada lar jugak dia terangkan menu nie ada ape.. menu nie ada ape.. jadinya pilih lar ikut selera memasing..

itu menu 061 Ana pilih.. bibimbab + soup.. kalo aku tue mmg tak tau nk bayangkan rupa bibimbab tue.. huhuhu..

041 Ja Jang tue Shida pilih.. Ja pilih 042 Bulgogi tue hah.. cmne ke rupanya?? nnti aku tnjuk yerk.. 

air aloe vera yang shida pilih.. comel lote wei tin dia.. kecikkk jer.. sedappppp rasanya.. tak manis sgtttt..

street cafe nie bertentang dengan tako yaki nie.. aku bila nampak tako yaki nie mula lar mengelitik nk membeli.. tapi sbb da order makanan, terus pikir nnti2 lar.. tgu dlu.. hahahah..

hah, nie lar rupa air aloe vera tue.. sekali tuang dlm cwn nie da habis yg dlm tin tue.. ekekeke..

Ja n Shida..

me n Ana

okeh.. nie aku punya.. mushroom mix! ala.. adik beradik maggi.. tapi dlm tue full ngan mushroom.. tapikan, nape maggi dia lagik sedap dari yang selalu aku buat ek?? huhuhu..

ye.. sila makan dlm periuk yang chumelsss itu.. hahahha.. budak2 nie membahan je periuk maggi aku nie tau.. eh, atleast aku merasa gak makan dlm periuk.. ko hado?? hehehhe..

nie yang Shida order.. Ja Jang tue.. kalo x silap aku lar.. mmg sodappppppp!! pilihan yang tepat okeh dia pilih nie.. 

owh, portion dia jgn tanye lar yerk.. mmg bykkkkk!! boleh tawaf pusing 1 meja.. nasi tue sgttt marvelesss..

nie Ja pnye order.. aku x smpt rasa pun.. sbb Ja order nie mee.. aku mana minat mee2 nie.. so, mmg aku tak berkesempatan merasa pun..

nie pilihan ana.. nie pun pilihan yang tepat.. sup dia adalah sgt marveles okeh.. tapi lupa nk snap gambar sup nye.. tapi mmg sedap sup dia.. kalo dpt meggi sumbat dlm kuah sup nie mmg best.. ater, supnya spicyyyyyy!! mmg sedap lar..

makan meggi je ingt kenyang ker?? aku tmbah ngan tako yaki prawn nie.. 3 ketul nie aku makan sorang.. ater, yang lelain sume tak mau.. huhuhu..

next time kalo makan kat sini, aku nk order yang mcm shida pnye tue.. shedappppppp!!
=)

No comments: