May 5, 2010

Tea Tree from Body Shop..

masa kat the mines tue, lepas habis ktorang lunch, sje je lar jalan2 pusing2 dlm tue dlu..

then ktorang singgah kat Body Shop.. im looking for facial wash BS..

aku nk hilangkan jerawat2 yang mcm sedang membiak bak cendawan yang tumbuh nie hah.. huhuhu.. cm scary je kan bunyi nye.. takde lar teruk sgt pn..

tapi aku tak suka pas sebiji sebiji kuar.. skit mata heiii menengok.. tue yg aku msuk dlm BS nie.. coz ekin guna BS da kurang skit jerawat kat muka dia..

mine!1864

SA Body Shop suggestkan aku guna tea tree skin care nie..

dia ada 1 set sume skali.. tapi aku tak mau amek suma.. aku nk guna dia nya facial wash sajerk..

so yg besar tue lar tea tree facial wash.. time aku pergi nie harga dia bukan harga asal.. so dpt lar RM39.90..

then aku tmbah tea tree oil.. yang nie utk kecutkan jerawat.. yang botol kecik tue.. harga dia bar RM28 or RM29.. aku tak ingt da.. hehehe.. =)

so, skang nie nk pakai nie dlu.. nk tengok ada perubahan ke tak..

tapikan, yang tea tree oil tue mcm berkesan gegiler jerk.. coz mlm jumaat tue aku sapu kat jerawat yang ada kat pipi.. time tue jerawat tue mmg timbul sgt.. esok pagi bangun tdo, aku belek2 jerawat tue da leper..

tapi tak leh nk yakin gak.. takut memula je okeh.. t lama2 hampeh gak.. so kena tengok dlu perkembangan nye cmne..

hopefully serasi lar ngan muka aku..

=)

5 comments:

Lisz said...

wah..kak klu sukses sila khabarkan..jerawat aku ni dh mcm cendawan yg tumbuh dgn liar nye..penuh dh kat dahi nie..

yaTy ♥ said...

hahah..
sama lar kita..
t kalo elok aku update lar yerk..
ko tunggu lagik seminggu..
=)

Lis Ismail said...

klu lg smgu ko bg je jawapan kat johor nanti...hahaha

yaTy ♥ said...

hahahah..
kat pipi da okeh da kak..
tinggal kat dahi aku nie jerk..
cm payah je nk hilang nye..

Lisz said...

asal..yg dahi tu kekal ke? ada cop sirim kot..tu yg tak mau tanggal tu..aku nye pn kat dahi la mencanak naik aduyaii...tak terkira dh..nk tgk hasil ko nye muka dulu mcm ne..nanti i follow up la kt johor..haha