May 18, 2010

1st & 2nd Day..

hari khamis n jumaat adalah hari 1st & 2nd day utk kursus induksi nie..

but sib bek 2-2 hari nie takde pape slot yang berat2 lagik.. just byk aktiviti kumpulan dlu.. nie nk biar ktorang get along ngan peserta2 lain jugak.. takde lar nnti ikut kroni2 sndiri je kan..

masa hari khamis, ada satu slot yang penyelaras kursus nie mintak ktorang wat potret muka sendiri.. tapi sungguh lar, yang aku wat mmg hodoh nk mmpussss.. hahhaha..

hari khamis pagi plak, ada pembentangan kumpulan.. nie tiap kumpulan cm biasa lar kena ada nama kumpulan, logo kumpulan, motto kumpulan, 3 nilai murni kumpulan tue n sorakan utk kumpulan..

mine!2005-1

nie group aku punya.. Lebu Kadu tue dlm bahasa org hulu kat Sarawak.. kaum ape aku tak sure.. coz dlm group aku ada sorang org sana.. so ktorang pilih nama group, then mintak dia tolong translate kan.. tapi sebutan dia akan jadi ‘Lebuk Kaduk’.. kat blakang tue ada bunyi ‘k’..

mine!2008

nie group lis ngah wat presentation.. lepas da siap tetiap group wat presentation, kalo ada soalan nk tnye berkenaan group tue boleh aja..

tapi, memula je lar ada soalan, group2 yang hujung2 tue da kurang da soalan nye.. coz time tue da rushing utk take a break n ada slot lain plak.. =)

mine!2009

nie bekalan aku yang aku tinggalkan dlm dewan tmpt kursus ktorang.. note book tue yang baru beli kat Care4 hari tue, then ada gula2 pastu asam wajib ada.. kang ada sedap aku lentok kepala atas meja tue plak kang.. hehhehe..

=)

No comments: