May 19, 2010

Potret Ku..

mine!2001-1

nie lar hasil seni yang aku da hasilkan masa aktiviti hari permulaan hari tue..

sungguh wei, lepas je aku siap lukis nie, terus yang duduk keliling aku bantai gelak.. aku pnye gelak lagik lar kan, mmg tak ingat dunia.. sendiri lukis, sendiri gelak.. muahahahaa..

eh, korang jgn nk kutuk lebih2 tau.. kutuk sikit2.. tak pun kutuk dlm hati.. nie kalo leonardo da vinci tgk, nngis dia tau.. confirm potret monalisa dia tak laku, disebabkan hasil aku yang teramat seni nie hah!!

eh, skali imbas tengok mcm kutu rayau pun ada gak.. ngan rmbut sblh 4 helai, sebelah 3 helai.. nie kalo jiha ngan najmi tengok, confirm tak ngaku aku nie akak diorang.. hihihi..

=)

2 comments:

SURIA AMANDA said...

kalau gambar mcm ni anak buah Lisa tu lagi terer yaty...larikkkk.....

yaTy ♥ said...

hahaha..
jgn larikkk ye..
nk kejar ni..
=)