May 5, 2010

Lunch di Hari Sabtu..

da mcm blog resepi je da blog aku nie kan..

blasah je lar..

nie hasil masakan aku ngan ekin utk lunch hari sabtu..

mine!1869

ikan kerisi masak asam pedas..

1st time ktorang wat asam pedas.. pn resepi nye men cmpak2 ikut suka hati ktorang jerk..

ikan nie beli kat blok sbelah.. sib bek ada kedai kat bwh tue.. takde lar nk kena kuar memana kan..

mine!1871

again, kacang buncis gak.. yang masak ari tue ktorang tak masak bgi habis sayur nye.. sbb satu pack tue byk gak kan.. tue yang masak skit2 dlu..

kali nie just tmbah fishball jerk dlm syur..

mine!1870

then ada telur hancusssss.. hehhehe..

actually nk wat telur dadar.. tapi pas goreng syur tue aku terus lar msukkan telur nye.. skali melekat kooooooo!! tue yang aku hancusssss2 kan telur nye terus.. hehehe..

wat malu je kalo mak mertua tengok.. hahahha.. =p

mine!1872

then sbgai tmbhan ada ikan masin..

makan tak hingt lar ktorang ber2 tengah hari tue.. eh, tak bape nk tengah hari sangat lar.. dekat2  kol 3 lebih gak baru ktorang makan..

=)

2 comments:

FITRIHADI said...

peerrghhh pandainya masak..nampak sedap heehehe

Jom Join Contest: Bila Blogger Bercuti!

yaTy ♥ said...

heheh..
masak simple2 jerk..
=)