May 17, 2010

Old Town White Coffee, Kluang

da rest kejap dlm bilik, mandi2 sume.. ater da berpeluh sakan kan dok angkut barang2 nek ke atas.. da lar beg besar gabak, berat lagik.. da mcm org wat marathon je berpeluhnya..

ktorang plan nk g crik kluang station, nk merasa kopi kat situ kan.. slalu dok dengar org ckp kopi nye best.. pusing bpe kali kat area tue tak gak jmpe2..

sudahnya ke sini sajerk..

mine!1992

yeah, ktorang ke OTWC sajerk.. tak dpt kopi kluang station, dpt kopi kat sini pn syok gak..

duduk2 tue, terus order jer.. tak pikir byk pn.. yang penting nk dpt air yang ada ais.. panasssssssss!!!

mine!1994

lis mintak kopi ape kebenda tah namanya.. aku pun tak reti nk sebut.. hehhehe..

mine!1995

betty plak pilih Old Town White Coffe Ice.. nie mmg feeling sakan mak cik sorang nie minum.. mentang2 kehausan sakan kan..

mine!1996

aku punya air pun sama cm betty gak.. puas gile dpt minum ais..

da alang2 petang, ktorang makan skali arung kat sini.. t mlm tak yah g makan lagik.. leh rest je dlm bilik..

mine!1999

nie lis pnye pilihan.. mee & meehoon prawn ape ke benda tah.. nie lebih kurang mee udang gak lar.. just dia cmpur mee & meehoon skali..

mine!1997

nie betty pilih.. mee curry..

mine!1998

nie pulak pilihan aku.. tpi sungguh lar aku mmg tak ingt ape ke namanya.. bih kurang mcm kuey tiaw sup jerk pn.. tapi mkan ngan cili potong dia baru sodapppppp!!! baru pedas2 skit.. =p

mine!1993

okeh lar, aku tak tau nk tutup entry nie cmne..

blasah je lar letak pic nie ek.. takde motip pn sbnrnya.. huhhhuu..

=)

No comments: