May 14, 2010

Mom & Baby Expo - JJ

ari ahad last week, dari umah my sis aku g singgah midvalley sblm blik putrajaya.. singgah midvalley nie coz dpt tau ada Mom n Baby Expo 2010.. dpt tau pasal nie pn thru twitter kak red.. =)

34

so kali nie aku g check out TheLilCaliph.com.. sama gak cm taun lepas.. plan aku nk belikan nursing pillow for my sis.. last year TLC ada jual.. tapi this year takde plak.. jwb nye kena bli thru web diorang nnti..

so, da alang2 aku smpai kat sini, panjang berjela lar pesanan akak aku kan.. ater, dia nk dtg gak, tapi BIL aku tak bagi.. coz dia da ckup bulan kan.. tue yang panjg je list barang yang dia suh aku check kan..

32

dia suh aku tengokkn harga beg atas nie.. kat expo nie ada jual paling murah yang aku jmpe RM50.. tapi lengchai kedai nie kata kat Jusco pn ada gak jual beg mcm nie..

da settle yang beg, on call ngan my sis dia suh tengokkan harga stroller plak.. adeih, pegi lar singgah kat COMBI.. time smpai dpn COMBI tak smpt nk tnye harga dia suh check kan quinny lar peg perego lar.. segala jenis stroller yang ada dlm tue lar..

lalu lalang lar aku antara 2-2 hall tue.. coz COMBI pnye booth da dkt ngan TLC, tapi yang quinny n peg perego tue kat hall lagik satu tue..

sudahnya dia tak suka gak ngan harga yang diorang offer tue.. saje je penatkan aku tau..

33

masa ngah ke hulu hilir antara 2 hall tue, ternampak lar tmpt tdo bby yang comel nie.. saje je benti jap, harga dia RM799 utk semua set tue termasuk 7 aksesori barang bby dlm katil tue.. free deliver n pasang skali.. =)

da settle pusing kat dlm expo nie aku p terjah JJ lak.. nk g tgk beg mcm yang kat atas tadi tue..

35

36

nie yang ada kat JJ.. cantik sikit lar.. coz dia bercorak2 dari yang plain tadi kan.. yang kat JJ nie harganya RM59.90.. x jauh beza pn..

37

38

smpat gak tolong cek kan breast pump.. memula tengok ada yang murah, skali baru prasan yang murah tue manual punya breast pump..

breast pump pun da mkin mahal skang..

haihhh..

=)

1 comment:

Intan said...

yaty,sya dh bgtau mslh nk paste kod nufnang saya dlm entry tutorial nufnang tue..siler tlg bg penjelasan kt saya x nk wat cmner?
timer kasih banyak2 :)