May 7, 2010

Nilai 3 to Restoran Perantau..

ari ahad aku teman ekin g nilai.. nk top up goodies utk wedding dia..

memula plan nk g ber2 jerk, then tunang dia nk ikut skali.. so ktorang pegi ber3..

smpai kat nilai 3 tue terus tuju kat kedai yang diorang g beli goodies memula dlu.. skali kan, kali nie pnye harga lagik murah dari yang dlu.. padahl barang yang sama..

ktorang kat nilai lama gak lar.. kol 7 lebih gak baru ktorang balik..

mine!1893

dari nilai ktorang terus g makan kat Perantau.. da dekat da ngan putrajaya.. belakang area P14 tue jerk..

dlu2 pn slalu g sini gak ngan kak lily.. ktorang suka makan sup ekor.. tapi susah lar nk dpt menu nie.. slalu mesti da habis.. hehhe.. =)

mine!1897

tapi sib bek kali nie ada sup ekor nye.. aku ngan ekin je makan nasi putih n lauk2.. tunang dia makan nasi goreng..

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. menyampah lar makan kat sini da… lmbt giler servis nye..

boleh makanan smpai dlu, air ko tak smpai2 lagik.. ko da makan separuh baru lar air ko kedek2 smpai.. ishhhh..

2 kali da aku ngan ekin kena macm nie..

mine!1896

tembikai laici.. air nie lar yang smpai lmbt.. sib bek tak tercekik!~~~

mine!1895

smbil2 makan, layan bolaaaaaaaaaaaaaaaaa…

Chelsea vs Liverpool!!

cChelsea.. Chelseaaa.. hehhehe..

bengang lar fan2 MU sbb Chelsea mng kan..

hihihi..

=)

3 comments:

Leeza Rule said...

wah...bestnyer mkn kat situ...mcm sedap
:)

zac zirwan said...

hahaa..da taw lmbt..g mkn lg kt situ..

yaTy ♥ said...

leeza,
sedap tue mmg lar..
tapi servis lemmmsss lar..
dlu takde pun mcm nie..

zac,
da nie je yg dkat ngan umah..
nk wat cmne kn..
lmbt pn kena lar g jgak..
tmpt lain x best..