May 14, 2010

Dinner With My ♥!!

hari ahad malam, ekin sms tnye nk g mkan tak.. time tue dia kuar ngan tunang dia.. kbtln aku ngan maniey lom mkn lagik, so set je lar g makan kat luar..

otw tue mmg dok terpikir lar nk makan kat mane kan.. perantau wat masa nie blacklist dlu.. leh pegi time terdesak jer.. hehhehe.. so masa duk pikir2 tue, maniey suggest g mkn kat tmpt jual ayam KFC tue.. aku mmg blur lar tak tau kat mane kan.. hehhee..

46

lagik satu kan, aku mati2 ingt ayam KFC yang maniey ckp tue KFC yang francais besar tue, rupanye lain tau.. KFC is stand for Kelantan Fried Chicken.. cm gini ler rupa KFC nie hah.. tapi mmg sedapppppppp!!!

restoran yang ktorang g mkan nie btul2 sebelh ngan tmpt jual KFC nie hah.. tapi sungguh lar mmg tak tau pe nama restoran nie.. coz dia pnye signboard restoran pn tarakkkkk!!

so, aku dengan besar hatinya nk bagi nama kat restoran nie.. Restoran Ikut Suka Hati.. muahahahha.. =p

50

47

48

49

ktorang order sup ekor, sayur kailan ikan masin, telur dadar, n ikan bakar..

sume lauk dia mmg sedapppp.. ikan bakar dia lar pling bestttttt!!

kalo nk tengok muka org kelaparan, nnti tunggu maniey update blog dia yerk.. coz pic2 ngah makan suma ada kat dia.. aku bila mknan da smpai, mmg aku pandang makanan je da.. heheheh..

=)

No comments: