May 2, 2010

Jualan @ Wisma Tani

ari rabu ari tue, time lunch hour aku n kak su dengan rajin nye da menapak pegi ke Wisma Tani.. hahahha.. kat situ ada wat jualan.. tue yang saje je ktorang nk menjengah.. hehhehe.. [mentang2 baru dpt gajikan..]

mine!1813

tengok lar tue.. dari lorong depan smpai ke lorong belakang.. mmg penuh ngan org jerk.. mcm2 lar ada jual kat sini..

aku ngan kak su mmg gerak ke belakang dlu, then baru gerak ke depan.. sng skit.. nnti terus gerak balik ofis jerk.. sib bek lar crowded2 cmnie pn tak terasa panas sgt.. =)

mine!1814

masa jalan kat area belakang tue, aku terperasan dengan baju pink nie.. tapi baju nye tak cantik sgt..

yang wat aku berkenan, tue hah manik2 kat leher tue.. kat mane eh boleh tempah jahit2 manik nie?? nk suh aku wat sendiri jawabnye 4thn lagik lar kot baru siap.. =p

mine!1811

then singgah kat kedai aunty n uncle yang jual beg n kasut2 nie.. actually aunty n uncle nie kak su kenal.. coz kak su penah beli wallet ngan diorang dlu2.. da berthun da pn.. tapi diorang still recognize dia lagik.. kuat ingatan betul..

mine!1812

kak su dok mencarik2 kasut, aku plak dok membelek diorang pnye purse..

n finally jmpe lar yang aku berkenan.. tapi tak amek time nie pn.. nnti uncle nie g amek stok yang baru, pastu dia anta kak ofis.. da dpt nnti aku letak kat sini yerk..

yang wat aku berkenan sbb kualiti dia mmg terbaik.. kak su pnye purse yg beli bertahun dlu pn, smpai skang still nampak cm baru lagik.. mmg terbaik lar.. =)

pastu ktorang smbung jalan lagik.. ada lar jugak few things yang aku beli lagik.. cardigan, alas utk iron board.. yang nie aku amek pink colour..

mine!1816

smpai kat satu tmpt tue ada jual buku utk budak2.. terus lar pale aku nie automatik ingt kat jiha.. coz da lama da dia bebel2 bila aku nk belikan buku utk dia lagik..

hah, nie aku pulun beli utk dia jerk.. aku amek 3 set buku kat atas nie.. yang nie RM10 utk 3 buku..

mine!1817

pastu aku amek set buku cerita nie.. yang nie mmg da pack dlm plastik utk 1 set.. so tak leh lar nk pilih2 buku cerita lain..

pas nie kalo bebel lagik mak nenek tue, siap lar ko ek.. hehhee..

gerak dari ofis kol 12.45pm, smpai ofis smula ngam2 kol 2.. sib bek lar ofis dekat je kan ngan wisma tani nie.. menapak sudahhhhhh, tapi kena tahann pnas lar.. aku pn leh lupa nk amek payung.. padahal ada je spare kat ofis tue.. hehhehe..

=)

No comments: